Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحلیل رفتار مکانیکی یک داربست تیتانیومی با یک ریزساختار تک-سلولی تکراری

ترجمه مقاله درباره داربست های تیتانیومی، آماده دانلود است. داربست های تیتانیومی با ریزمعماری کنترل شده، به منظور کاربرد های بارگذاری ارتوپتیک توسعه یافته اند.

چکیده

 داربست­ های تیتانیومی با ریزمعماری کنترل شده، به منظور کاربرد­های بارگذاری ارتوپتیک توسعه یافت ه­اند. ریزمعماری کنترل شده به یک آرایه ­ی تکراری تک-سلول­ها اشاره دارد که از پودر تیتانیوم متخلخل تشکیل شده است و این پودر متخلخل ساختار داربست را تشکیل می­دهد. هدف این مطالعه، مشخص­سازی عملکرد مکانیکی سه داربست با افزایش تخلخل، از طریق تحلیل المان محدود (FEA) و مقایسه نتایج با داده­ های تجربی است. داربست­ها با استفاده از توموگرافی ریز محاسبه شده اسکن شدند و مدل­های FEA از مدل­های رایانه ­ای حاصل، ایجاد شدند. مدل­های تک-سلولی و ابعاد بزرگ داربست­ها ایجاد شدند. خواص ماده­ ی پودرهای متخلخل تیتانیوم، ابتدا در تست­های مکانیکی ارزیابی شدند و از داده ­ها در FEA استفاده گردید. نشان داده شد که مدل­های FEA تک-سلولی و ابعاد بزرگ، نماینده­ی خوبی برای مدول یانگ و تنش تسلیم هستند. اگرچه مدل­های ابعاد بزرگ الگو­های شکست مشابه و یک روند قابل پیش­بینی در UCS را نشان دادند، کرنش در UCS به خوبی با داده­ های تجربی تطبیق نداشتند. از آن جایی که از یک روش نمونه ­سازی سریع برای ساخت داربست­ها استفاده شد، هندسه­ های CAD اصلی داربست نیز با استفاده از FEA ارزیابی شد، با این حال خواص مکانیکی داربست­ های فیزیکی را منعکس نکرد. این امر نشان می­دهد که در حال حاضر، تعیین هندسه­ ی واقعی داربست از طریق توموگرافی رایانه­ای مهم است. در آخر، تحلیل خستگی بر روی داربست به منظور شبیه ­سازی شرایط بارگذاری که به عنوان دستگاه فیوژن بین مهره­ای ستون فقرات تحمل می­کند، اعمال شد.

1-مقدمه

مواد متخلخل به میزان زیادی در کاربردهای ارتوپدیک، به منظور فراهم­ سازی ادغام با استخوان اطراف، مورد استفاده قرار می­گیرند. متغیرهای طراحی برای تولید معماری بهینه­ ی داربست، شامل فراهم کردن فضای تخلخل و راه­ های عبوری کافی برای تطبیق مهاجرت سلولی و هدایت رشد و بازسازی بافت می­باشند. عملکرد مکانیکی نیز به همین میزان برای موفقیت ایمپلنت­ های ارتوپدی متحمل بار مهم هستند. داربست متخلخل در ابتدا باید بتواند پایداری پس از عمل مناسبی را فراهم نماید، و نهایتاً شرایط بیومکانیک بلند­مدت بافت اصلی را محقق نماید...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " تحلیل رفتار مکانیکی یک داربست تیتانیومی با یک ریزساختار تک-سلولی تکراری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل رفتار مکانیکی یک داربست تیتانیومی با یک ریزساختار تک-سلولی تکراری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Biomedical Materials Research Part B: Applied Biomaterials
سال انتشار
2009
کد محصول
1000718
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک , مهندسی پزشکی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






titanium scaffold
mechanical analysis
finite element analysis
unit-cell modeling;

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید