Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: رولینگ گوه ای متقاطع شفت ها با یک گام خارج از مرکز

در این مقاله، یک مفهوم جدید برای شکل دهی شفت های خارج از مرکز براساس فرایند رولینگ گوه ی متقاطع (CWR) ارائه شد.

 

چکیده

 یک مفهوم جدید برای شکل دهی شفتهای خارج از مرکز براساس فرایند رولینگ گوهی متقاطع (CWR) ارائه شد. این مفهوم براساس کاربرد هادی های مخصوص بود که اعمال آنها روی بیلت سبب حرکت کنترل شده در جهت عمودی می شود. این حرکت برش خارج از مرکز ابزار به داخل بیلت را ممکن می سازد. محاسبات FEM و تست های رولینگ تجربی به طور شفاف بازدهی روش شکل دهی پیشنهادی را تایید می کنند.

1-مقدمه

یک خارج از مرکز جزئی از دستگاه به شکل یک دیسک دایروی متصل به شفت است که محور آن از محور شفت افست است. اجزاء خارج از مرکز به طور وسیعی در ساختار دستگاه استفاده می شوند. آنها به طور عمده برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی در دستگاههایی مانند خودروها، کامیون ها و تراکتورهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از اجزاء، به خاطر نوع کارکردشان، باید بادوام و مقاوم به تغییرشکل باشند.

شفت های خارج از مرکز با ابعاد بزرگ به وسیله دای فورجینگ باز ساخته می شوند، در حالی که اجزاء کوچک با استفاده از یک فرایند دای بسته فورج می شوند. روش شکل ده خیلی اقتصادی نیست، نیاز به کیفیت بالای فورج کننده دارد، و تنها در تولید small-lot استفاده می شود. کاربرد دای فورجینگ بسته، از سوی دیگر، بازدهی فرایند و ذخیره سازی های ماده را افزایش می دهد و دقت ساخت اجزاء را بهبود می بخشد، اما این روش عیبهایی مانند هزینه بالای دای ها و کثرت مراحل فرایند را دارد.

شفتهای خارج از مرکز همچنین می توانند با استفاده از روشهای کمتر محبوب ساخته شوند مانند:

1) فورجینگ در یک فشار فورجینگ 3 لغزشی [1]، که در آن دو سری از دای های گیره ای (با عقب نشینی ویژه) استفاده می شوند. در مرحله اولیه این فرایند، ابزارهایی که به طور ویژه شکل داده شده اند سبب می شوند تا کمانش در بخش مرکزی فورجینگ اتفاق بیافتد که بعدا دستخوش آپستینگ می شود. به عنوان نتیجه این فرایند، یک خارج از مرکزی در این بخش از فورجینگ شکل داده می شود...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " رولینگ گوه ای متقاطع شفت ها با یک گام خارج از مرکز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رولینگ گوه ای متقاطع شفت ها با یک گام خارج از مرکز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Iron and Steel Research, International
سال انتشار
2011
کد محصول
1001116
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




cross-wedge rolling process
eccentric shaft
FEM

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید