Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده محيط زيست /

پیشگیری از آلودگی، کاهش زباله ها، استفاده مجدد و بازیافت آنها

تحقیق آماده در مورد بازیافت زباله

 مقدمه

ما اکنون بیشتر بر روی مطالعه مدیریت زباله های خطرناک تمرکز می کنیم – حذف یا کاهش کمیت زباله های تولید شده. سراسر فصل های گذشته ما بر روی این حقیقت تاکید کردیم که بیشتر مدیریت این زباله ها به انتقال از یک ناحیه به ناحیه دیگر، تغییر شکل و دفن آن منتهی می شود.

گام های بلندی در زمینه ی استفاده از برنامه های نظارتی، فناوری تخریب و دفن ایمن آنها برداشته شده است. اعتماد صنایع و دولت ها، اخیرا به سوی کنترل آلودگی ببیشتر از پیشگیری از آلودگی جلب شده است. سیاست مداران (و دیگران) به رویکرد لوله کشی به عنوان راه حل نهایی برای کنترل آلودگی فکر می کنند.

رویکرد وضع قاون برای دفن و برخورد با زباله ها سه اصل بنیادین دارد:

1. همان طوری که زباله های خطرناک یک بخش مهم مدیریت صنعتی هستند، باید با آنها مشابه  فاضلاب و استفاده مجدد از آن برخورد شود. البته این رویکرد کمتر می تواند مقدار فاضلاب تولید شده را کاهش دهد، بنابراین ضرورت دارد که ما برای کاهش تهدید آن برای سلامتی و حساسیت های زیست محیطی و زیبایی شناختی اقدام کنیم. مدیریت استفاده مجدد از زباله ها از طریق پروسه های مشابهی انجام می شود. لوله کشی از افزودن زباله های خطرناک به سیستم فاظلاب ما حمایت نمی کند و کمتر به برداشت زباله های خطرناک و ورود آن به سیستم مدیریت استفاده مجدد از آن منتهی می شود. فاظلاب ها، اتمسفر و آزاد سازی زمین ها تحت تاثیر سیاست های و برنامه های اقتصادی سیستم تجارت آزاد قرار می گیرند...


عنوان مقاله فارسی

پیشگیری از آلودگی، کاهش زباله ها، استفاده مجدد و بازیافت آنها

تعداد صفحات فارسی
20
کد محصول
1001586
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
952 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده محيط زيست را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 572000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2014-08-03
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله محيط زيست در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید