Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حقوق /

عنوان ترجمه شده مقاله: خلوص نیت در قانون قرارداد انگلستان: انگیزه ها و دوایر متحدالمرکز

خلوص نیت از جمله مباحث جنجال برانگیز در قانون قرارداد جدید انگلستان به حساب می آید. این مقاله ترجمه شده، خلوص نیت در قانون قرارداد انگلستان را بررسی می کند.

چکیده

خلوص نیت از جمله مباحث جنجال برانگیز در قانون قرارداد جدید انگلستان به حساب می آید. به ویژه به دلیل اهمیت روزافزون قانون سنتی، تأثیر خلوص نیت به احتمال بسیار زیاد در آینده افزایش خواهد یافت. با وجود اینکه هیچ گونه مفهوم کلی برای خلوص نیت در دست نیست اما بنا بر شرایط هر پرونده، قضات اشتیاق خاصی به ارائه ­ی نوعی خلوص نیت در ارتباط با اصول و قوانین دارند. مقایسه این قانون با قانون آلمان نیز می تواند در ارائه ی تحلیلی مبسوط از خلوص نیت و ایجاد نوعی قانون ثابت و کلی مفید واقع شود. همچنین مفهوم اخلاقی اصلی و صداقت را می توان برای درک مفهوم خلوص نیت به کار برد. اما نباید فراموش کرد که درک و تشخیص یک اصل کلی می تواند به نوعی عدم اطمینان در قانون قرارداد منجر شده و از این جهت مفهوم خلوص نیت باید برای اطمینان خاطر به اندازه ی کافی ثابت و خشک باشد و در عین حال برای حفظ جانب انصاف به اندازه ی کافی انعطاف پذیر.

-1مقدمه

هاف میلز زمانی ابراز داشت که «هیچ چیز مانند جنگ باعث وحدت و یکپارچگی انگلستان نمی شود. و هیچ چیز مانند پیکاسو باعث جدایی و تفرقه ی آن نمی شود». در مورد قانون قرارداد، می توان گفت که "هیچ چیز مانند اعتقاد به ماهیت منحصر بفرد قانون عرف نمی تواند باعث وحدت وکلای انگلیسی شود. و هیچ چیز مانند موضوع خلوص نیت باعث تفرقه بین آنها نمی شود".

خلوص نیت یکی از جنجالی ترین موضوعات مورد بحث در قانون قرارداد جدید انگلستان است. این بحث و جدل ها از دیرباز وجود داشته اند (به بیان یکی از مطرح ترین روزنامه های اوایل سال 1956)، با این حال طی سال های اخیر توجه بسیار زیادی را به سوی خود جلب کرده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حقوق " با موضوع " خلوص نیت در قانون قرارداد انگلستان: انگیزه ها و دوایر متحدالمرکز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خلوص نیت در قانون قرارداد انگلستان: انگیزه ها و دوایر متحدالمرکز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Ankara Law Review
سال انتشار
2004
کد محصول
1012472
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حقوق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حقوق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





English Contract Law
Good Faith
Honesty
Freedom of Contract

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حقوق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید