Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده آمار /

عنوان ترجمه شده مقاله: spate: یک بسته R برای مدل سازی فضا – زمانی با یک فرایند آماری فرارفت - پخش

ما در این مقاله ابزارهایی را برای مدلسازی فرایندهای فضازمانی با ابعاد بالا پیشنهاد کرده ایم. این کار با استفاده از فرایند فضا – زمانی گاوسی انجام می شود که از طریق یک SPDE تعریف می شود.

چکیده

بسته R، spate، روش ­شناسی­ مربوط به مدل سازی مجموعه داده ­های فضا – زمانی بزرگ را اجرا می­ کند. فرایند فضا – زمانی گاوسی، از طریق یک معادله دیفرانسیل جزئی تصادفی (SPDE) تعریف می­ شود که با استفاده از روش ­های طیفی حل می­ شود. بر خلاف روش زمین­ آماری مرسوم که بر توابع کوواریانس تکیه دارد، روش SPDE طیفی، از نظر محاسباتی قابل­ اجراست و پارامتری­ سازی فضا – زمان حقیقی را حاصل می­ کند.

هدف این بسته، ارائه ابزاری برای شبیه­ سازی و مدل سازی فرایندهای فضا – زمانی با استفاده از یک روش مبتنی بر SPDE است. این بسته، شامل توابعی برای بدست آوردن پارامتری سازی ­هاست، مانند ماتریس­های کوواریانس ابداع یا انتشارگر از مدل فضا – زمانی. این ابزار، ساخت مدل­ های بیزی سلسله­ مراتبی اختصاصی را با استفاده از مدل مبتنی بر SPDE در طول فرایند امکان­ پذیر می ­سازد. آنگاه توابع این بسته، الگوریتم­های موردنیاز برای انجام استنباط با مدل سلسله­ مراتبی را ارائه می­دهند که این الگوریتم­ ها از نظر محاسباتی کارآمد هستند. به علاوه، الگوریتم مونت کارلوی زنجیره مارکوف (MCMC) تطبیقی که در بسته اجرا می­ شود را می­توان به عنوان یک الگوریتم برای انجام استنباط بدون هر گونه مدل­ سازی اضافی مورد استفاده قرار داد. این تابع منعطف است و اختصاصی­ سازی با توجه به کاربرد را امکان­ پذیر می­ سازد. الگوریتم MCMC از داده­ هایی پشتیبانی  می کند که از یک توزیع گاوسی یا سانسور شده با جرم نقطه ­ای صفر تبعیت می­ کنند. متغیرهای کمکی فضا – زمانی را می­ توان از طریق عبارت مربوط به رگرسیون در مدل وارد کرد.

-1مقدمه

داده ­های فضا – زمانی که به تدریج بزرگتر می شوند، در بسیاری از حوزه ­ها و کاربردها تولید می­ شوند. به عنوان مثال، مجموعه داده ­هایی از ماهواره­ های سنجش از دور  یا مدل­ های فیزیکی قطعی مانند مدل­ های پیش­بینی عددی وضع هوا (NWP) بدست می ­آیند. بنابراین، نیاز فزاینده­ای به روشی که بتواند از عهده چنین داده­ های بزرگی برآید، وجود دارد. برای معرفی و مروری بر آمار فضا – زمانی، کرسی و ویکل (2011) را ببینید...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " آمار " با موضوع " spate: یک بسته R برای مدل سازی فضا – زمانی با یک فرایند آماری فرارفت - پخش " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
spate: یک بسته R برای مدل سازی فضا – زمانی با یک فرایند آماری فرارفت - پخش
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Statistical Software
سال انتشار
2015
کد محصول
1012683
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
47
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده آمار را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده آمار در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



space-time model
large data sets
Gaussian process
physics based model

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله آمار در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید