راه اندازی رشته‌های علوم پزشکی در ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات

راه اندازی رشته‌های علوم پزشکی در ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اعلام کرد که به مناسبت روز پزشک، رشته های علوم پزشکی را در دوره های تحصیلات تکمیلی راه اندازی می کند.

علی کمیلی - رئیس دانشکده علوم پزشکی ضمن تبریک روز پزشک در مراسمی، اظهار داشت: هدف از تاسیس و فعال کردن دانشکده علوم پزشکی، تکمیل و ارتقاء رشته هایی مورد نیاز جامعه و دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، از اواخر سال گذشته که این دانشکده فعالیت خود را آغاز کرده، مقرر شد رشته های کاربردی و مورد نیاز کشور با توجه به شاخص های وزارت بهداشت و آموزش پزشکی تعیین و برقرار شود.

کمیلی گفت: از مهمترین رشته های مد نظر برای راه اندازی در دانشکده علوم پزشکی واحد علوم و تحقیقات که در حال حاضر به وزارت بهداشت برای تصویب ارسال شده می توان به رشته تغذیه در مقطع کارشناسی ارشد و نیز رشته های سلامت سالمندی، تاریخ علوم پزشکی، تغذیه در بحران و حوادث غیر مترقبه، زیست فناوری پزشکی، نانو تکنولوژی پزشکی و اقتصاد بهداشت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اشاره کرد.

 

به گفته این مقام مسئول، برخی رشته های مورد نیاز این دانشکده نیز همچون فیزیک پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت و اخلاق پزشکی بررسی و در دست اقدام قرار دارد.

تعداد بازدید : 502

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید