بررسی امکان ارائه تسهیلات شرکتهای دانش بنیان در اطراف تهران

بررسی امکان ارائه تسهیلات شرکتهای دانش بنیان در اطراف تهران

معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیات امنای پارک فناوری پردیس بر لزوم بررسی و مطالعه امکان ارائه تسهیلات برای توسعه شرکتهای دانش بنیان در اطراف تهران تاکید کرد.

ششمین جلسه هیات امنای پارک فناوری پردیس به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با حضور اعضاء هیات امنا برگزار شد.

دکتر اسحاق جهانگیری در این جلسه، توسعه شرکتهای دانش بنیان را از سیاستهای جدی دولت یازدهم اعلام کرد و گفت: لازمه توسعه شرکتهای دانش بنیان این است که این شرکتها در همه استانها راه اندازی شوند و پارک علم و فناوری پردیس می تواند بعنوان الگو، معرفی شده و تجربیات این پارک به دیگران منتقل شود.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر در نظر گرفتن محدودیتهای اطراف تهران در زمینه توسعه شرکتهای دانش بنیان خاطرنشان کرد: توسعه و استقرار فعالیتهایی نظیر شرکتهای دانش بنیان در تهران با توجه به ظرفیت دانشگاهی، نیروی انسانی و جمعیتی این شهر جاذبه بیشتری دارد. بنابراین اگر قرار بر توسعه شرکتهای دانش بنیان در اطراف تهران باشد باید محاسباتی و مطالعاتی صورت گیرد و شرایط سخت تر و ویژه تری برای پارک هایی که اطراف تهران مستقر می شوند در نظر گرفته شود. چرا که هم تقاضا و هم محدودیت اطراف تهران زیاد است.

جهانگیری با اشاره به انتصاب برخی اعضای حقیقی جدید هیات امنای پارک علم و فناوری پردیس با حکم رئیس جمهوری، ضمن قدردانی از اعضای سابق برای اعضای جدید هیات امنای این پارک آرزوی موفقیت کرد.

 

در ادامه جلسه رئیس پارک علم و فناوری پردیس بعنوان دبیر هیات امنا مواردی از جمله بررسی و تایید بودجه تفصیلی سال 1392، بررسی و تایید کلیات بودجه تفصیلی سال 1393 و بررسی و انتخاب حسابرس برای سال 1392 را بعنوان دستور کار جلسه مطرح کرد و اعضای جلسه درباره آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تعداد بازدید : 520

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید