ثبت نام آزمون دکتری سال 94 تمدید شد / آغاز ویرایش تقاضانامه ثبت نام

ثبت نام آزمون دکتری سال 94 تمدید شد / آغاز ویرایش تقاضانامه ثبت نام

ثبت نام آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذرماه تمدید می شود.

دکترحسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام برای این قبیل از داوطلبان تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذر ماه سال 93 تمدید شد.

تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت نام

وی ادامه داد: داوطلبان مذکور ضرورت دارد در این مدت، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت دفترچه راهنما ثبت نام ازسایت سازمان و مطالعه دقیق مطالب مندرج در دفترچه راهنمای مذکور در صورت واجد شرایط بودن، ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت نام که صفحه 38 دفترچه راهنما درج شده اقدام نموده و سپس پس از کنترل‌های لازم و اطمینان ازصحت اطلاعات تکمیل شده، حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذرماه 93 به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

تهیه یک نسخه از پرینت ثبت نام

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: هریک از داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام علاوه بر دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کد پی گیری 16 رقمی، باید یک نسخه پرینت، از تقاضانامه تکمیل شده خود تهیه و نزد خود نگاه داری کنند.

آغاز ویرایش اطلاعات ثبت نام از بعد از ظهر امروز

وی ادامه داد: داوطلبانی که تا این تاریخ نسبت به ثبت نام و تکمیل تقاضا نامه اینترنتی ثبت نام اقدام کرده‌اند می توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان که بعد از ظهر امروز یکشنبه 23 آذر ماه سال 93 برروی سایت قرار می گیرد، حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذر نسبت به ویرایش و اصلاح اطلاعات تکمیل شده خود در تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام بیش یک صد هزار نفر تا امروز

توکلی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 23 آذر ماه یک صد هزار و 419 داوطلب در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 ثبت نام کرده‌اند . لازم به ذکر است که ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه ) و پردیس های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ، پیام نوروموسسات آموزشی غیرانتفاعی غیردولتی در 7 گروه آموزشی و 250 کد رشته امتحانی برگزار می شود .

پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان فقط از طریق آزمون

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: همان طور که قبلا نیز گفته شده است پذیرش دانشجو برای در پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منحصرا از طریق این آزمون خواهد بود و یا به عبارت دیگر برای پذیرش دانتشجو در پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون جداگانه ای برگزار نخواهد داشت.

تعداد بازدید : 558

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید