بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان گشایش یافت

بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان گشایش یافت

اصفهان – بعد از ظهر امروز با حضور ۹۸ مشارکت‌کننده بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری در محل نمایشگاه‌های دایمی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول محققیان عصر چهارشنبه در آیین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری با بیان اینکه یکی از تدابیر مهم دولت یازدهم توجه به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان پیشران توسعه است، اظهار داشت: با چنین رویکردی دریچه های امید به روی فعالان این حوزه گشوده شده و رویکرد و توجه اساسی به این حوزه به ویژه در بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر حمایت دولت در راستای ایجاد زیرساخت های موردنیاز در بخش خصوصی افزود: با تحقق این امر اقتصاد، صنعت، تولید و تجارت کشور متحول خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه تجربه چند سال اخیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیانگر عدم توانایی موردنیاز در بخش خصوصی در این حوزه است، تاکید کرد: این در حالی است که توانمندی های فراوانی در کشور وجود دارد و ایران یکی از مصرف کنندگان بزرگ بازار فناوری و نه تولیدکننده آن است.

وی به توجه ویژه به کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه هایی مانند گردشگری، پزشکی و صنعتی اشاره کرد و گفت: چناچه به این امر توجه شود جهش های بزرگی در اقتصاد کشور شاهد خواهیم بود.

محققیان انسجام و هم افزایی بیشتر بخش خصوصی با یکدیگر و همرای بیشتر دولت به این بخش را ضروری دانست و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه به عنوان بازوی توانمند و محرک اقتصاد صادرات کشور است.

وی با بیان اینکه بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان با نام ملی "اتوکام" دو دهه عمر و تجربه را پشت سر گذاشته است، افزود: این نمایشگاه به عنوان یک برند ملی می تواند به رویدادی منطقه ای و جهانی نیز تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه نمایشگاه اصفهان همواره خود را زیر ذره بین نگاه های تخصصی و مطالبه گر احساس کرده است، ادامه داد: این امر باعث پیشرفت و ارتقای این نمایشگاه و یاریگر برگزاری این نمایشگاه بوده است.

وی با بیان اینکه بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان با حضور ۹۸ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و فارس برگزار شده است، افزود: سخت افزار، نرم افزار، شبكه و امنيت، اينترنت، رسانه هاي ديجيتال و بازي هاي رايانه اي، دولت الكترونيك و تجارت الكترونيك، مراكز علمي، آموزشي و تحقيقاتي زیرگروه های این نمایشگاه را تشکیل می دهد و شرکت های حاضر در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاه به ارایه خدمات و دستاوردهای خود در زمینه های مذکور می پردازند.

تعداد بازدید : 506

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید