جزئیات دريافت آزمون مرحله اول المپيادهاي علمي كشور اعلام شد

جزئیات دريافت آزمون مرحله اول المپيادهاي علمي كشور اعلام شد

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول المپيادهاي علمي كشور در سال تحصيلي 94-93 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ساعی دهقان با اعلام این خبر افزود: دانش آموزاني كه در مهلت مقرر با طي مراحل اعلام شده از طريق سامانه نام نويسي الكترونيك دانش آموزان (سناد) نسبت به تكميل مراحل ثبت نام خود در آزمون مرحله اول المپيادهاي علمي كشور اقدام کرده و ثبت نام آنان نيز از طريق مدرسه محل تحصيل تاييد شده است مي توانند جهت كارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: این افراد می توانند از امروز 26 بهمن ماه 93 با مراجعه به سامانه سناد به نشاني www.sanaad.medu.ir نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی افزود: ضروري است دانش آموزان پس از دريافت كارت، با مراجعه به مدرسه محل تحصيل خود نسبت به ممهور کردن آن به مهر مدرسه اقدام و تذکرات پشت کارت را نیز به دقت مطالعه کنند.

ساعی دهقان یادآور شد: آدرس حوزه امتحانی دانش آموزان در پایین کارت ورود به جلسه قید شده است. از حضور داوطلبان داراي كارت بدون عكس ،بدون مهر و يا مخدوش به محل حوزه جلو گيري بعمل خواهد آمد.

به گزارش مهر، آزمون های مرحله اول المپیادهای علمی کشور به ترتیب کامپیوتر در 28 بهمن، شیمی در 29 بهمن، نجوم و اخترفیزیک در 29 بهمن، ریاضی در 30 بهمن، زیست شناسی در 30 بهمن، فیزیک در اول اسفند و ادبی در اول اسفند برگزار می شوند.

تعداد بازدید : 496

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید