پایان نامه دکتری برتر از دانشگاه خواجه نصیر انتخاب شد

پایان نامه دکتری برتر از دانشگاه خواجه نصیر انتخاب شد

انجمن «آکوستیک و ارتعاشات» ایران، در پنجمین دوره خود، پایان نامه دکتری برتر فعال در این حوزه را از دانشگاه خواجه نصیر انتخاب کرد.

علی اصغر جعفری، استاد تمام دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انجمن «آکوستیک و ارتعاشات»، انجمنی زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است که هرساله کنفرانسی با این عنوان برگزار می کند تا پایان نامه کاربردی و برتر این حوزه  را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه پنجمین کنفرانس «آکوستیک و ارتعاشات» در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: در این دوره از کنفرانس آکوستیک و ارتعاشات، پایان نامه برتر از دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر انتخاب شد.

جعفری اظهار داشت: این پایان نامه مقطع دکتری با عنوان  «ارتعاشات غیر خطی تیر شناور تحت بار متحرک با روش های جدید» توسط سید ابوذر افتخاری انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این پایان نامه ۴ سال به طول انجامیده است، اظهار داشت: کاربرد این پایان نامه در مورد اسکله اهای روی آب کاربرد دارد. حاصل کار این پایان نامه استخراج ۲۰ مقاله بین المللی بوده که در مجلات  علمی معتبر دنیا به چاپ رسیده است.

وی تاکید داشت: چاپ ۲۰ مقاله از یک پایان نامه برای دانشگاه خواجه نصیر بی سابقه بوده است.

جعفری با بیان اینکه فراخوان این کنفرانس، دوماه قبل از برگزاری اعلام می شود، گفت: دانشجویان در هر مقطع و دانشگاهی ( اعم از دولتی، غیر دولتی، پیام نور، آزادو...)، اساتید، صنعت گران که در رشته آکوستیک و ارتعاشات فعالیت می کنند، می توانند در این کنفرانس شرکت داشته باشند.

به گفته وی، ابتدا ۴۰ پایان نامه در سطوح مختلف به دبیرخانه این کنفرانس ارائه شد که از این تعداد ۱۵ پایان نامه در مقطع دکتری بود. ۶ پایان نامه دکتری داوری شدند که در نهایت یک پایان نامه برتر از دانشگاه خواجه نصیر انتخاب شد. 

وی افزود: همچنین پایان نامه برتر در مقطع ارشد از دانشگاه تبریز انتخاب شد.

تعداد بازدید : 507

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید