عرضه آی پد پرو تازه با نمایشگر بزرگتر و پردازنده قدرتمندتر

 عرضه آی پد پرو تازه با نمایشگر بزرگتر و پردازنده قدرتمندتر

کوچک ترین مدل تبلت آی پدپرو با نمایشگری بزرگتر و پردازنده قدرتمندتر A۱۰X در جریان برگزاری کنفرانس WWDC اپل در روز گذشته در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پی سی مگ، تیم کوک مدیرعامل اپل در جریان رونمایی از آی پدپروی ۱۰.۵ اینچی این شرکت،  آن را یک تبلت کامل و پرچمدار برای اپل توصیف کرد.

مدل قبلی این تبلت دارای نمایشگر ۹.۷ اینچی بود. اپل همچنین اعلام کرده که به تولید آی پدپرو با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی ادامه خواهد داد.

اگر چه نمایشگر این تبلت بزرگتر شده، اما وزن آن معادل مدل ۹.۷ اینچی بوده و از ۴۵۰ گرم فراتر نمی رود. یکی دیگر از مزایای تبلت مذکور استفاده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قدرتمندی است که قبلا در آیفون ۷ مورد استفاده قرار گرفته بود. این دوربین مجهز به تثبیت گر اپتیکال تصاویر برای افزایش کیفیت عکسها است.

آی پدپروی جدید از یک دوربین ۷ مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای تهیه عکس های سلفی نیز بهره مند است. سازگاری با قلم هوشمند اپل و حداکثر تاخیر ۲۰ میلی ثانیه ای در زمینه انتقال دستورات قلم به نمایشگر از جمله مزایای این محصول است.

استفاده از پردازنده قدرتمند A۱۰X تدوین ویدئو با استفاده از این تبلت و با کمک قلم اپل را تسهیل می کند. قیمت این تبلت با ۶۴ گیگابایت حافظه و سازگاری با شبکه های وای – فای ۶۴۹۹ دلار است و برای خرید قلم و صفحه کلید هوشمند باید به ترتیب ۹۹ و ۱۵۹ دلار اضافی پرداخت شود.

اپل مدل ۱۲.۹ اینچی این تبلت را هم با به روزرسانی های سخت افزاری مشابه به قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس علاقمندان قرار می دهد. در صورت تمایل به خرید مدل های دارای قابلیت نصب سیم کارت باید به قیمت های فوق ۱۳۰ دلار اضافه شود.

 

تعداد بازدید : 396

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید