برگزاری اولین دوره مشترک آموزشی «تله مدیسین» میان ایران و ایتالیا

 برگزاری اولین دوره مشترک آموزشی «تله مدیسین» میان ایران و ایتالیا

اولین دوره مشترک آموزشی «تله مدیسین» و «تله فارماسی» به صورت مجازی با ارائه گواهی نامه مشترک از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه کامرینو ایتالیا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این دوره مشترک به منظور توسعه دامنه فعالیت های تله مدیسین در سطح کشور و گسترش عدالت اجتماعی در حوزه سلامت برگزار می شود.

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با کاربرد اصلی تله مدیسین، چگونگی استفاده از تله مدیسین در ارائه خدمات سلامت و مشاوره از دور، آموزش های لازم در مورد امنیت اطلاعات، جمع آوری، انتقال و تحلیل داده ها، نرم افزارهای مرتبط، مدیریت پروژه های اجرای تله مدیسین و سایر موارد مرتبط است.

نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می توانند در این دوره حضور یابند.

این دوره مشترک آموزشی به صورت مجازی بوده و از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه کامرینو ایتالیا از ۲۰ تیرماه ۱۳۹۶ توسط دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

این دوره به زبان انگلیسی به صورت ترکیبی شامل دروس آنلاین و آفلاین و همچنین دو بلوک حضوری یک هفته ای در ابتدا و انتهای دوره برای ارائه آموزش های عملی برگزار و پس از موفقیت در آزمون نهایی، گواهینامه شرکت کنندگان از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه کامرینو ایتالیا صادر خواهد شد.

فارغ التحصیلان این دوره قادر خواهند بود در طراحی، راه اندازی و استقرار سامانه ها و فرایندهای تله مدیسین در مراکز درمانی فعالیت کنند.

 

تعداد بازدید : 443

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید