آغاز ثبت نام پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه تهران از امروز

آغاز ثبت نام پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه تهران از امروز

ثبت‌نام الکترونیکی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران از امروز آغاز شد و تا ۲۴ خردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در خصوص ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از طریق شیوه نامه اختصاصی پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸» اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

آن دسته از متقاضیان شرکت کننده در آزمون‌های اختصاصی دکتری و کارشناسی ارشد از طریق شیوه نامه اختصاصی در پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس، در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند از امروز چهارشنبه ۱ خردادماه تا جمعه ۲۴ خردادماه، جهت انجام مراحل ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک و اطلاعات لازم به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی:Academics.ut.ac.ir مراجعه کنند.

اطلاع‌رسانی به متقاضیان فقط از طریق وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس‌های بین‌المللی کیش Kish.ut.ac.ir و ارس Aras.ut.ac.ir نیز مراجعه کنند.

تمامی داوطلبین موظف هستند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام کنند در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم می‌شوند.

تعداد بازدید : 283

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید