ويرايش مقالات ISI مهندسی هوافضا

ويرايش مقالات ISI هوافضا را به گروه ويراستاران و مترجمان مهندسی هوافضا بسپاريد. مقاله انگلیسی از جنبه گرامری و نگارشی ویراستاری می گردد.

خدمات ادیت مقالات ISI رشته مهندسی هوافضا

چنانچه مقاله ای در زمینه هر یك از گرایش های رشته هوافضا یعنی گرایش های جلوبرندگی، دینامیك پرواز و كنترل، سازه های هوایی، آئرودینامیك و مهندسی فضایی نگارش نموده اید، مترجمان و ویراستاران هوافضا ما می توانند كار ویرایش مقاله ISI هوافضا شما را از نظر گرامری و نگارشی به طور كاملا تخصصی انجام دهند.

 گروه ویراستاران هوافضا، مترجمان با سابقه رشته هوافضا می باشند كه فارغ التحصیل گرایش های مختلف رشته هوافضا می باشند و لذا ویرایش مقالات ISI مهندسی هوافضا را به طور دقیق و با كیفیت بالا انجام می دهند. اعضای این گروه سابقه فروانی در زمینه نگارش، ترجمه و ویرایش مقالات انگلیسی دارند و در نتیجه به طور كامل با سبك نگارش مقالات علمی كه از ملزمات یك ترجمه خوب می باشد، آشنا هستند. در برخی موارد مقاله به دلیل ضعف در ساختار نگارشی توسط ادیتور ژورنال بازپس فرستاده می شود. اگر چنین اتفاقی برای مقاله شما رخ داده است، كار ویرایش مقاله ISI خود را به ما بسپارید. اشكالات نگارشی مقاله شما توسط ویراستاران گروه هوافضا به طور كامل رفع می گردد. همچنین اگر مقاله ای به زبان انگلیسی نوشته اید و به نظر خودتان مقاله نیاز به ویرایش دارد، ما می توانیم كار ویرایش مقاله انگلیسی شما را با كیفیت عالی انجام دهیم. هدف این گروه ارائه خدمات ویرایش مقالات انگلیسی هوافضا با كیفیت عالی برای شما دانشجویان رشته هوافضا می باشد.

گروه مترجمان هوافضای ما علاوه بر خدمات مربوط به ویراش مقالات ISI در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI هوافضا نیز به فعالیت می پردازند. شما می توانید جهت آشنایی با این خدمات، بخش ترجمه مقالات ISI هوافضا را ملاحظه نمایید.

پس از ثبت نام می توانید سفارش دهید. بخش راهنمای ثبت سفارش ویرایش مقاله را ببینید. 

تعداد بازدید : 5295


برچسب ها: ويرايش مقالات ISI هوافضا، ادیت مقاله هوافضا


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی هوافضا > خدمات رشته مهندسی هوافضا > ويرايش مقالات ISI مهندسی هوافضا
ثبت سفارش جدید