Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " اکسرژی برای تحلیل ساختمان ها و سیستم های HVAC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اکسرژی برای تحلیل ساختمان ها و سیستم های HVAC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy and Buildings
سال انتشار
2010
کد محصول
1000014
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
896 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




چکیده

این مقاله یک روش مبسوط را برای انالیز ساختمان ها و سیستم های تهویه هوای مطبوع بر طبق یک مدل نیاز به انرژی از طرف ساختمان تا طرف منبع انرژی ارائه می دهد. سیستم هایHVAC  از یک سیستم انتشار انرژی گرمایی و یک سیستم کنترل، یک سیستم توزیع حرارت، یک سیستم توزیع برق و یک سیستم تبدیل انرژی تشکیل می شوند. انرژی و اکسرژی لازم برای یک ساختمان و یک سیستم  HVAC  در بخش خارجی مطرح می شوند و به کمک فرم های مختلف حامل های انرژی دسته بندی می شوند. بخش خارجی، بیرون از محدوده تحقیق است. این روش با یک ساختمان اداری واقع در هلند مجهز به سیستم های سرمایشی با دمای بالا و گرمایشی با دمای پایین مطرح می شود. نیاز به انرژی گرمایی و اکسرژی گرمایی ساختمان و اتلاف های این دو که در سیستم های HVAC  رخ می دهد، مورد بحث قرار می گیرند. ساختمان و سیستم های HVAC باید استانداردهای مربوط به قوانین بازدهی انرژی هلند را براورده کنند. با این همه بازدهی های اکسرژی کلی آنها در هر دو مورد کم هستند (به ترتیب 17.15%و (6.81% تحلیل اکسرژی نیز نشان می دهد که سیستم کنترل و گسیل انرژی گرمایی و سیستم تبدیل انرژی دلایل عمده ی عدم بازدهی اکسرژی به ترتیب در موارد گرمایش و سرمایش هستند.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Energy
Exergy
Building
Built environment

ثبت سفارش جدید