Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " انرژی، اکسرژی و آنالیز محیطی سیستم های ذخیره انرژی حرارتی سرمایشی (CTES) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انرژی، اکسرژی و آنالیز محیطی سیستم های ذخیره انرژی حرارتی سرمایشی (CTES)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2012
کد محصول
1000015
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

از آنجایی که سیستم تهویه مطبوع یکی از عاملان بزرگ در پیک (ماکزیمم) تقاضای برق است، نقش سیستم ذخیره انرژی گرمایی سرمایشی (CTES) در دهه گذشته بیشتر شده است. مقاله حاضر به بررسی تحقیقات انجام شده در زمینه انالیز انرژی و اکسرژی سیستم های CTES  با تمرکز خاص بر سیستم های ذخیره سازی آب سرد و حرارتی یخ  بعنوان رایج ترین نوع CTES می پردازد. با این همه انتخاب یک تکنیک CTES  مناسب عمدتا به پارامترهای متمرکزی نظیر پروفایل دمای محیط، ساختار نرخ الکتریسیته و عادات کاربر بستگی دارد که ان را بسیار دشوار و پیچیده می سازد و به پارامترهای مجزای بسیاری مرتبط می باشد. از این رو ملاحظه شد که تحلیل انرژی و اکسرژی می تواند به داوری بهتر کمک نماید. این مقاله مروری نشان داده است که تحلیل بازدهی اکسرژی می تواند تصویر واقع گرایانه تری را از تحلیل بازدهی انرژی به دست دهد. بعلاوه تاثیر محیطی و امکان پذیری اقتصادی این سیستم ها نیز بررسی می شوند. مشاهده شد که بر اساس بازدهی کل اکسرژی، یخ روی کویل (ice-on-coil ) (ذوب داخلی) بعنوان مطلوب ترین سیستم  CTES شناخته می شود.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-پیش زمینه و کاربردهای سیستم CTES

1-2-انواع مختلف سیستم های CTES

2-2-کاربردهای سیستم CTES

3-انالیز انرژی و اکسرژی

4-بررسی اثرات محیطی

5-راهنمای آینده

6-نکات نتیجه گیری

7-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cold thermal energy storage (CTES)
Energy
Exergy
Environment
Efficiency

ثبت سفارش جدید