Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " اصول آنالیز اکسرژی در HVAC و ارزیابی طرح های خنک سازی تبخیری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اصول آنالیز اکسرژی در HVAC و ارزیابی طرح های خنک سازی تبخیری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Building and Environment
سال انتشار
2011
کد محصول
1000016
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اصول آنالیز اکسرژی در تهویه گرمایی و تهویه مطبوع (HVAC) به وسیله یک مرور تحلیلی بر برخی کارهای مربوطه بحث می شود. یک انتخاب غیرمعمول از کاربردهای جدید حالت مرده (dead-state) تا HVAC ارائه می گردد که با حذف ضرورت محاسبه اکسرژی آب در دمای محیط (T0آنالیز اکسرژی را ساده می سازد. چنین انتخابی ارزیابی حد تئوری ظرفیت خنک سازی تبخیری را آسان تر نیز می سازد. در این مقاله، مولفان یک دسته بندی عملکردی را پیشنهاد می دهند تا پروژه HVAC را در یک ساختار سلسله مراتبی برای آنالیز اکسرژی دسته بندی کنند. جریان های انرژی نیز بر طبق عملکردشان بعنوان جریان انرژی منبع و جریان انرژی سرویس دسته بندی می شوند تا به ارزیابی عملکرد سیستم ها یا اجزا کمک کنند. اگر انرژی آزاد در فرآیندها وارد شود،  درنتیجه نسبت بازدهی اکسرژی تعریف می شود تا استفاده موثر از انرژی خریداری شده ی موجود ارزیابی شود. برای ارزیابی سرمایش تبخیری، اکسرژی هوای مرطوب تحلیل شده و برای شرایط مختلف در میان کاربردهای تبخیری، صادق است. فرآیندهای سرمایشی تبخیری به کمک این نمودارها تحلیل می شوند. پنج مورد از چهار تحلیل موجود درباره سرمایش تبخیری به درستی ارزیابی می شوند. نتایح نشان می دهند که سرمایش تبخیری احیا کننده بهترین عملکرد را دارد و بازدهی برای تبادل غیرمستقیم گرمای سرمایشی تبخیری، اهمیت زیادی را در بهبود بازدهی اکسرژی طرح احیاکننده دارد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مرور تحلیلی

3-وضعیت مرده

4-دسته بندی سیستم ها و جریان های انرژی

5-مثالهایی برای اثبات

6-تحلیل اکسرژی هوای مرطوب و فرآیندهای سرمایش تبخیری

7-ارزیابی طرح های سرمایش تبخیری

8-نتیجه گیری

9-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید