Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ارزیابی تحلیلی، عددی و شبکه عصبی در مقابل داده های تجربی برای بازدهی حفاظ های الکترومغناطیسی یک محوطه مستطیلی دارای دریچه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی تحلیلی، عددی و شبکه عصبی در مقابل داده های تجربی برای بازدهی حفاظ های الکترومغناطیسی یک محوطه مستطیلی دارای دریچه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE 9th International Conference on Cybernetic Intelligent Systems (CIS)
سال انتشار
2010
کد محصول
1000028
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

توسعه و تحقیق درباره مدل های پدیده های تقریبی مور استفاده در تخمین جفت شدگی کوپلاژ انرژی الکترومغناطیسی از طریق دریچه ها به درون محوطه ها در این مقاله ارائه می گردد. برخی ابعاد تئوری نفوذ میدان الکترومغناطیسی به داخل یک محوطه مستطیلی از دریچه ها بررسی می شوند. نشان داده شده است که برای یک توپولوژی سیستم ساده، فرمول بندی های تحلیلی مبتنی بر یک مدل خط انتقال، پیش بینی های خوبی را از کارایی حفاظتی یک محوطه مستطیلی دارای دریچه به دست می دهد. حفاظ سازی الکتریکی و نیز مغناطیسی را می توان به صورت تابعی از فرکانس، ابعاد محوطه، ابعاد دریچه ها و مکان انها در محوطه محاسبه نمود.

این رویکرد تحلیلی با مقایسه پیش بینی تاثیر و کارایی حفاظ سازی با  شبیه سازی های میدان تمام با استفاده از تکنیک دامنه زمانی اختلاف محدود، نرم افزار CST و تحقیقات تجربی در زمینه تاثیر حفاظ سازی در یک اتاقک نیمه بازتابشی مورد تایید قرار می گیرد.

نیازهای صنعتی مربوط به EMC نیازمند ان است که نتایج تجربی کارایی حفاظ سازی برای بازه های فرکانسی تجربی ، دقیق باشد. به منظور برآوردم این شرط،  یک مدل مبتنی بر شبکه عصبی برای پیاده سازی مدل های معکوس استفاده می شود تا پارامترهای هندسی و فیزیکی محوطه ها را تقریب بزند. در این مورد یک کاربرد در نظر گرفته می شود. ان به ارزیابی پارامتر کارایی و تاثیر حفاظ سازی (SE) به صورت تابعی از فرکانس می پردازد. در طی اندازه گیری های تجربی پارامتر SE ما قدرت تفکیک کافی برای فرکانس های میانی را به دست نیاوردیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مدل خط انتقال

3-مدلسازیFDTD

4-ستاپ اندازه گیری

5-ارزیابی شبکه عصبی

6-نتیجه گیری

7-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Electromagnetic compatibility
shielding effectiveness
transmission line model
FDTD
software CST

ثبت سفارش جدید