Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی کاربرد انرژی خورشیدی در ساختمان های سبز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی کاربرد انرژی خورشیدی در ساختمان های سبز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, 17th Conference on Electrical Power Distribution Networks (EPDC)
سال انتشار
2012
کد محصول
1000030
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه با توجه به رشد جمعیت در دنیا، شاهد رشد بخش صنعت هستیم. خصوصاً صنعت ساخت و ساز ساختمان، پس از یک طرف با افزایش مصرف سوخت مواجه هستیم که نتیجه­ ی آن تولید غیر قابل کنترل آلاینده های زیست محیطی ساختمانی است و از سوی دیگر، عدم رعایت استاندارد ها و عدم وجود عایق در بسیاری از ساختمان ها منجر به افزایش مصرف سوخت شده که این افزایش در مصرف سوخت ناشی از نقص فنی ساختمان ها و لوازم خانگی است و شرایط فعلی افزایش مصرف سوخت را بدتر کرده است. به همین دلیل در سال های اخیر محققین موفق به حل بسیاری از مشکلات موجود به کمک انرژی خورشیدی و دستیابی به نتایج مطلوب آن،شده­اند.در این بررسی، عوامل مهمی همچون عدم تولید گازهای گلخانه ای،کاهش سوخت مصرفی معمولی،دوستی با محیط زیست و استفاده از انرژی پاک و امن می­تواند به عنوان دلیلی بر توجیه کاربرد انرژی خورشیدی در صنعت ساخت و ساز ساختمان در نظر گرفته شود.(ساختمان های خورشیدی).

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان

3-روش های دریافت انرژی خورشیدی توسط ساختمان ها

4-کاربرد انرژی خورشیدی در ساختمان ها

5-بحث و نتیجه گیری

6-فهرست منابع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Green Building
Air Pollution
Solar Energy

ثبت سفارش جدید