Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " توسعه افزایش ظرفیت تولید در بازارهای آزاد برق: رهیافت MPEC تصادفی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه افزایش ظرفیت تولید در بازارهای آزاد برق: رهیافت MPEC تصادفی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
2013
کد محصول
1000036
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
528 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به ارائه مدلی دو سطحی جهت کمک به شرکتهای تولیدی در اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری در راستای بازاریابی برای ظرفیت تولید بلند مدت آنها، با در نظر گرفتن عدم قطعیت موجود در چگونگی سرمایه گذاری سایر شرکت های تولیدی می پردازد. فرمولاسیون ­­­­­­­دو سطحی، جداسازی تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری و تولید را مجاز می دارد، همانگونه که اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری  شرکتهای سرمایه گذاری تولید [برق] منفرد، به عنوان سطح بالاتر و با هدف حداکثر کردن در آمد مورد انتظار در نظر گرفته می شود و تصمیم گیری در مورد تولید که توسط تمام شرکتها انجام می شود به عنوان سطح پایین تر در نظر گرفته می شود. سطح پایین تر، تعادل موجود در بازار انحصاری  را، از طریق فرمولاسون پاسخ قیمت تخمینی نشان می دهد که می تواند درجات مختلف رفتار بازار استراتژیک را، مانند رقابت کامل، انحصار کورنات (cournot) و حالت های بین این دو (بینابین) را  به دست دهد .­­­­

[در این مقاله،] با جایگزینی سطح پایینتر با شرایط KKT  آن، مدل دو سطحی  به عنوان یک MPEC فرموله و به یک MILP  تبدیل و انتقال داده شده است. نتایج بدست آمده از مطالعه موردی (study case)   ارائه و مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-توصيف مسئله

3-فرمولاسيون مدل

4-مطالعه موردي

5-نتیجه گیری

6-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Terms—Bilevel programming
generation expansion planning
MPEC

ثبت سفارش جدید