Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " الگوریتم سنکرون سازی پایگاه داده، برای دستگاه های سیال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم سنکرون سازی پایگاه داده، برای دستگاه های سیال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Consumer Electronics
سال انتشار
2010
کد محصول
1000047
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
947 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، به بررسی یک  الگوریتم SAMD (الگوریتم های سنکرون سازی (همزمان سازی) بر مبنای خلاصه سازی اطلاعات پیام) به منظور تسهیل در فرایند سنکرون سازی بین پایگاه داده ی سمت سرور و پایگاه داده ی سیال، پرداخته شده است. این الگوریتم، تصاویری را در پایگاه داده ی سمت سرور ایجاد کرده، وپایگاه داده ی سیال، از جداول خلاصه سازی پیام برای مقایسه ی تصاویر استفاده کرده، تا سطر های مورد نیاز برای سنکرون سازی را انتخاب کند. اگر دو تصویر مقایسه شده متفاوت باشند، فرایند سنکرون سازی بر اساس سیاست های سنکرون سازی سازی صورت می­گیرد. الگوریتم SAMD، نه ازتکنیک های وابسته به پایگاه داده های خاص استفاده می­کندو نه  تریگرها، پروسیجر ها و تایم استامپ ها را به کار می­گیرد. این الگوریتم فقط از توابع استاندارد SQL برای سنکرون سازی استفاده می­کند. لذا از آنجایی که الگوریتم SAMD مستقل از پایگاه داده می­باشد، می­توان آنرا با هر ترکیبی از پایگاه داده ی سمت سرور و پایگاه داده ی سیال استفاده کرد. این ویژگی به منظور ساخت سیستم های تجاری سیال کارآمد، از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که از آنجایی که در این محیط ها، دستگاههای سیال، پایگاه داده های سیال و همچنین RDBMS های متنوعی قرار دارد، محیط های تجاری سیال دارای مشخصه های ناهمگنی خواهد بود.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-دانش اولیه

4-پیاده سازی و ارزیابی

3-الگوریتم سنکرون سازی SAMD

5-نتیجه گیری

6-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Mobile Device
Synchronization
Mobile Database

ثبت سفارش جدید