Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تاثیر افزایش حرارت ویسکوز بر عملکرد جداسازی لرزه ای میراگرهای مایع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر افزایش حرارت ویسکوز بر عملکرد جداسازی لرزه ای میراگرهای مایع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Mechanical Systems and Signal Processing
سال انتشار
2007
کد محصول
1000063
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

میراگر ویسکوز مایع جزیی مهم از سیستم جداسازی لرزه ای یک فضا پیما می باشد. انواع مختلفی از میراگرها در سیستم جداسازی لرزه ای فضا پیماها در قسمت های مختلف استفاده می شود. در این مقاله اثر متقابل افزایش حرارت ویسکوز و نیروی میرایی در میراگر های مایع ویسکوز بررسی می شود. و یک مدل ترمودینامیکی از میراگر مایع ویسکوز که شامل معادله دینامیکی و معادله تعادل حرارتی می باشد بسط داده می شود. از انجا که سیسم مورد مطالعه وابسطه به زمان می باشد، تاثیر افزایش حرارت ویسکوز بر عملکرد جداساز لرزه ای با استفاده از روش های عددی در حوزه فرکانسی و حوزه زمانی مورد مطالعه قرار گرفت. با استفاده از تحلیل عددی متوجه شدیم، افزایش حرارت به طور عمده موجب شیفت پیدا کردن فرکانس تشدید و بزرگتر شدن ضریب بزرگنمایی در فرکانس های تشدید می شود.

فهرست مطالب 

1-مقدمه

2-مدل ترمودینامیکی میراگر

1-2-رابطه بین دما و نیروی میرایی ویسکوز

2-2-معادله ی تعادل گرمایی

3-2-شرایط مرزی

4-2-معادله ترمودینامیکی

3-تحلیل عددی ومثال ها

4-نتیجه

5-منابع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Viscous heating
Fluid damper
Vibration isolation

ثبت سفارش جدید