Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " مهندسی سطح مشترک فیبر- کربن با آلیاژهای تقویت شده Mg±Al " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مهندسی سطح مشترک فیبر- کربن با آلیاژهای تقویت شده Mg±Al
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ADVANCED ENGINEERING MATERIALS
سال انتشار
2000
کد محصول
1000175
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کامپوزیت های ماتریکس فلزی از سیستم فیبر کربن/ ماتریکس MG ، ترکیبات با خواص قابل توجه ای را ممکن می سازد که این خواص شامل استحکام  زیاد و کشسانی بالا در مقایسه با فیبر های کربن و چگالی کم در مقایسه با هم فیبر کربن و هم ماتریکس منیزیم در مواد با ساختار متالیک می باشد. اگرچه، کارایی تقویت فیبر اساسا به مشخصه های بین دو لایه فیبر/ماتریکس بستگی دارد.مواد بهینه شده می توانند تنها با طراحی مناسب سطح مشترک بدست آیند. پیوند بین دو لایه می تواند با اصلاح ترکیب ماتریکس و سطح فیبر، تنظیم  شود. دو استراتژی در این مقاله بررسی شده است : اولا برای کنترل فعالیت ماتریکس / فبیر توسط  ویژگی های  ساختاری و شیمیایی مناسب اجزاء شرکت کننده. دوما : پوشش فیبرهای کربن با ماده مناسب قبل از ساخت کامپوزیت.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-آلیاژ کردن ماتریکس توسط یک کاربید اولیه

3-اصلاح سطح فیبر توسط پوشش

4-نتیجه گیری

1-مقدمه

کامپوزیت های ماتریکس فلزی (MMCs) از سیستم ماتریکس فیبر کربن / منیزیم اجازه 1)استحکام بالا (3±4 GPa) و در طرح یانگ (100 GPa)  از فیبرهای کربن  2) چگالی کم از دو ترکیب (<2g/cm3 ) و 3)  نرم بودن و قابلبت لوله شدن ماتریکس (1،2) را می دهد. بنابراین بهینه سازی لایه های درونی بین ماتریکس و فیبر و جلوگیری از تخریب فیبر می تواند به تولید موادی با چگالی های یک بخش از فولاد اما با استحکام  بیشتر از آن منجر شود.از آن جا که کارایی تقویت شده ها اساسا به ویژگی های لایه های بین فیبر و ماتریکس  بستگی دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Interface Engineering of Carbon- Fiber

ثبت سفارش جدید