Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " رياضی " با موضوع " پایه های ادغام رایس در فضاهای هیلبرت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پایه های ادغام رایس در فضاهای هیلبرت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of the Egyptian Mathematical Society
سال انتشار
2013
کد محصول
1000187
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله ما رابطه میان چارچوب های ادغام را بررسی می کنیم و یک رابطه میان شاخصهای عملگرهای ترکیب یک چارچوب ادغام بسلی و چارچوب مربوط به آن را بدست می آوریم. سپس ادراکی جدید از چارچوب های ادغام رایس در فضای هیلبرت معرفی می کنیم. نشان می دهیم که هر پایه ادغام رایس با یک پایه ادغام متعامد بهنجار معادل است. نیز، تعمیم هایی از قضیه 4-6 مربوط به [1] را بدست می آوریم. نتایج ما، نتایج بدست آمده برای پایه های رایس در فضاهای هیلبرت را تعمیم می دهد. سرانجام برخی نتایج را در مورد پایداری زنجیره های چارچوب ادغام تحت اختلال های کوچک بدست می آوریم.

فهرست مطالب

1-مقدمه  

2-مشخصه یابی چارچوبهای ادغام بوسیله چارچوبها

3-پایه های ادغام و پایه های ادغام رایس

4- ثبات زنجیره های چارچوب ادغام تحت اختلال

1-مقدمه

یک چارچوب مجموعه ای مفصل از بردارها در یک فضای هیلبرت می باشد با این ویژگی که معمولا نمایشهای غیر یکتایی از بردارها بر حسب اعضای چارچوب ارائه می دهد. چارچوبها برای فضاهای هیلبرت ابتدا توسط دوفین و شیفر [2] در 1952 تعریف شد و در سال 1986 توسط داوبچیز، گرسمن و میر [3] مجددا معرفی شد. چارچوبهای ادغام  تعمیمی از چارچوبها در فضاهای هیلبرت هستند، که توسط کاسازا و کوتینیوک [1,4] و با یک نگرش متفاوت در [5-7] معرفی شد. چارچوبها و چارچوبهای ادغام نقشهای مهمی در بسیاری از کاربردها در ریاضیات، علوم و مهندسی شامل نظریه رمز گذاری، نظریه بانک فیلتر، و کاربردهایی در شبکه های حسگر و حوزه های بسیار دیگر دارند. مقاله این چنین ترتیب یافته است: بخش 2 شامل برخی تعاریف ابتدایی و نتایجی از نظریه چارچوب ادغام استانداردمی باشد. در این بخش مفهوم چارچوب ادغام بسلی را معرفی می کنیم و ارتباط میان شاخص عملگرهای ترکیب چارچوب ادغام بسلی و چارچوب مربوط به آن را می یابیم. در بخش 3 پایه های ادغام رایس در فضاهای هیلبرت را بررسی می کنیم....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله رياضی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده رياضی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Fusion frame
Riesz fusion basis
Besselian fusion frame

ثبت سفارش جدید