Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
797,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " بیان بالای گیرنده فاکتور رشد اپیدرمی ممکن است نشان دهنده زنده مانی ضعیف در بیماران مبتلا به سرطان روده باشد: یک آنالیز جامع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بیان بالای گیرنده فاکتور رشد اپیدرمی ممکن است نشان دهنده زنده مانی ضعیف در بیماران مبتلا به سرطان روده باشد: یک آنالیز جامع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
GENETIC TESTING AND MOLECULAR BIOMARKERS
سال انتشار
2013
کد محصول
1000201
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
797,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
214 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پیش­زمینه و اهداف: گیرندة فاکتور رشد اپیدرمی (EGFR) در چندین نوع سرطان مختلف بعنوان مولکول هدف، در درمان بر ­پایة آنتی­بادی مشخص شده است. در این مطالعه، هدف ما آنالیز ارتباط بین بیان زیاد EGFR و زنده­مانی پس ­عملکردی در بیماران مبتلا به سرطان روده می­باشد.

 روشها: یک آنالیز مروری با جستجو در PubMed، آزمایشگاه Cochrane، EMBASE، و پایگاه داده­ای sciencedirect بین سالهای 1960 تا ژوئن 2012 انجام گرفت. داده­ ها از مطالعات مقایس ه­ای بیماران مبتلا به سرطان روده که بیان EGFR در آنها بالاست با آنهایی که سطح بیان در آنها پایین است، بدست آمد. نسبت خطر کلی بدست ­آمده (HRs) و فاصله اطمینان %95 (CIs) محاسبه گردید.

 نتایج: چهار مطالعه شامل 815 بیمار مبتلا به سرطان روده بزرگ مورد بررسی قرار گرفتند. در مقایسه با بیمارانی با بیان کم EGFR، HR زنده­ مانی پس­ عملکردی برای بیماران با بیان EGFR زیاد حدود 34/2 (%95 CI: 99/2-83/1) بوده که بطور معنی­ داری زنده­ مانی ضعیف­تری را پیشگویی می­کند.

 بحث: بیان بالای EGFR ممکن است زنده­مانی اندک بیماران با سرطان رودة بزرگ را در­پی ­داشته باشد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


High Expression
Epidermal Growth Factor Receptor

ثبت سفارش جدید