Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات در نگاه ابری چیست؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات در نگاه ابری چیست؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Recent Advances in Computers, Communications, Applied Social Science and Mathematics
سال انتشار
2010
کد محصول
1000226
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
368 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سال های اخیر رویکرد جدیدی برای استفاده ی پویا از قدرت محاسباتی، حافظه و دیگر منابع وارد عرصه شد: الگوی محاسبات ابری. این رویکرد جدید باید با مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات مرتبط باشد زیرا زیر ساخت های مبتنی بر ابر باید به گونه ای کاملا متفاوت نسبت  به زیر ساخت های معمولی اداره شوند. این مقاله بر روی کتابخانه زیر ساخت های فناوری اطلاعات (ITIL) به عنوان یک استاندارد عملی برای مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات، بحث می کند به این ترتیب که چه نوع فرایند هایی با آن مرتبط است به ویژه اگر یک سرویس خاص می بایست در ابر قرار بگیرد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

1-1-مقدمه کوتاه در رابطه با محاسبات ابری

2-1-بررسی اجمالی و کوتاه کتابخانه زیر ساخت فناوری اطلاعات

2-حث پیرامون مراحل چرخه عمر ITIL با توجه به مسائل مربوط به محاسبات ابری

1-2-طراحی سرویس

2-2-انتقال خدمات

3-2-عملیات و بهره برداری سرویس

4-2-بهبود مستمر خدمات

3-خلاصه و چشم انداز

1-مقدمه

در سال های اخیر رویکرد جدیدی برای استفاده ی پویا از قدرت محاسباتی، حافظه و دیگر منابع وارد عرصه شد: الگوی محاسبات ابری. واژه ی « محاسبات ابری» در ابتدا غالبا بدون تعریف دقیقی ار آنچه هست، بسیار مورد استفاده قرار می گرفت اما با کمک یک تعریف از این اصطلاح توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری(NIST) کمی تغییر پیدا کرد. این رویکرد الگوی جدیدی است که اجازه می دهد تا منابع محاسباتی به صورت پویا ارائه شوند، به عنوان مثال : قدرت محاسباتی، حافظه و ... ارائه می شوند. بنابراین این الگو به ویژه برای ارائه کنندگان سرویس های فناوری بسیار جالب است.

از آنجایی که زیر ساخت های مبتنی بر ابر باید به گونه ای کاملا متفاوت نسبت به زیر ساخت های فناوری اطلاعات معمول مدیریت شوند لازم است تا به رویکرد عملی مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات، با توجه به محاسبات ابری، نگاه دقیق تری بشود. از سوی دیگر امروزه، مدیریت سرویس های فناوری اطلاعات یک موضوع بسیار جالب است و کتابخانه زیر ساخت های فناوری اطلاعات (ITIL) ، به عنوان استاندارد بالفعل در حال حاضر در نسحه 3 در دسترس است. با این حال این نسخه هنوز تخصصی نیست و باید با محاسبات ابری مرتبط شود.بنابراین در این مقاله درباره اساس ITIL که چه فرایند هایی باید مهم تلقی شوند، به خصوص برای موضوع محاسبات ابری، بحث می کند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



IT Infrastructure Library
ITIL
Cloud Computing

ثبت سفارش جدید