Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " شبیه سازی مونت کارلو مربوط به توزیع ذرات باردار در گاز یونیزه:سهم مربوط به چندین برخورد همزمان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبیه سازی مونت کارلو مربوط به توزیع ذرات باردار در گاز یونیزه:سهم مربوط به چندین برخورد همزمان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nuclear Instruments and Methods in Physics Research B
سال انتشار
2004
کد محصول
1000378
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

وقتی یک ذره باردار در یک پلاسمای کاملا" یونیزه یا نیمه یونیزه حرکت می کند ،اتلاف انرژی وانتقال اندازه حرکت از طریق انواع مختلف برخوردهای الاستیک و غیرالاستیک اتفاق می افتد. در گازهای معمولی ،شامل ذرات خنثی،برهم کنش ها اصولا" برخوردهای دوتایی نزدیک هستند وپارامتر برخورد خیلی کوچکتر از مسیر پویش آزاد میانگین است. در گاز شامل ذرات باردار ،صرفنظرکردن از برخوردهای چندتایی همزمان، یک تقریب خیلی ضعیف است(منظور:تقریب خوبی نیست) ،زیرا نیروهای الکترومغناطیسی نسبت به نیروهای بین اتمهای خنثی خیلی آهسته تر برحسب فاصله کاهش می یابد. در این مقاله ،کد مونت کارلویی ارائه می شود که اثرهای پارامتر برخوردبالا مربوط به چندین پراکندگی در نظر گرفته می شود. 

1-مقدمه

گازهای یونیزه سیستم های دینامیکی بسیار پیچیده ای هستند که از اتمهای خنثی،الکترونها و یونهای آزاد تشکیل شده اند.تبادل انرژی و اندازه حرکت از طرق مختلفی از فرآیندهای مربوط به برهم- کنشهای الکترومغناطیسی غالب،اتفاق می افتد.تحلیل سیستم به وسیله معادله ترابرد،به این معنی است که با بیشتر مشکلات احتمالی که، بیشتر از طبیعت وسیع برهم کنش های کولنی ناشی می شود،می توان مقابله کرد.تقریب متداول برای صرفنظرکردن از برخوردهای همزمان ،اگرچه برای گازهای معمولی صحیح است،اغلب وقتی ذرات غیرخنثی در نظرگرفته می شوند، تقریب ضعیفی است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید