Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیر ردیابی و کنترل غیر خطی عملکرد کامل کشتی با اختلال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیر ردیابی و کنترل غیر خطی عملکرد کامل کشتی با اختلال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference of Soft Computing and Pattern Recognition (SoCPaR)
سال انتشار
2011
کد محصول
1000394
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
402 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله بر حسب تکنیک backstepping (پسگام)بناین نهاده شده و یک طرح از هر کنترل کننده ردیابی خط سیر مرجع را برای وسیله های شناور در سطح تحت تاثیر اعوجاجات محیطی متغیر در زمان نامشخص را ارائه میکند.مدلهای ریاضی از حرکت غیر خطی کشتی های سطح آب شامل کوریولیس و ماتریس متمرکز و بخش میرا کننده غیر خطی،میشود.رویتگر طرح تامین یک تخمین از اعوجاجات نامشخص میباشد.نتایج شبیه سازی یک مدل کشتی نشانگر منطقی بودن  کنترل  گشتاور و کنترل نیرو(قدرت) است وعملکرد آنها در حالت گذرا و حالت پایدار رضایتبخش هستند.این ثابت شده که قانون کنترل ردیابی خط سیر مطرح شده میتواند نتایج حلقه بسته سیستم تعقیب خط سیر  از کشتی نهایتا به حالت جهانی محدود شود و همچنین حصول هدف از ردیابی خط سیر فرم جهانی محدودیت همه سیگنالهای سیستم را تضمین میکند. خواص قانون کنترل مطرح شده تایید میگردد.

1-مقدمه

در حال حاظر کنترل سطح شناورها، یک مشکل برای تاسیسات دریائی است، که برای سالها  به طور ویژه ای مورد توجه مهندسان کنترل(جمعیت کنترل کننده)بوده است. این امر برای امنیت در هدایت، ذخیره انرژی و کاهش تلفات جهت مسیر یابی کشتی،ضروریست.اتو پایلوت برای هدایت تجهیزات کشتی یک واژه معمولی است که نمیتواند هدایت کامل آن را براورده کند، زیرا بایاسها به طور مستقیم کنترل نمیشوند.با توسعه علم و تکنولوژی و بویژه ظهور DGPSحل مشکلات دنبال کردن خط سیر کشتی،با دقت بالا ممکن شده است.همچنین با INTERTIAی بزرگ حرکت دینامیکی کشتی مشخص میشود تاخیر زیاد ، قدرت غیر خطی کشتی در طول هدایت، عوامل محیطی نظیر باد و امواج  و اعوجاج، هدایت و کنترل حرکت کشتی را مشکل تر میکند. بنا بر این تحقیق در خصوص مشکلات کنترل خط سیر کشتی از نظر تئوری و عملی توجه زیادی را به خود جلب کرده است... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



ship trajectory tracking control
disturbance observer
backsteping
nonlinear

ثبت سفارش جدید