Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2012
کد محصول
1000551
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
691 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله یک دیدگاه هویت اجتماعی ارتباط با مشتری و، نام تجاری را پیشنهاد میکند و هویت نام تجاری و شناسایی را با اعتبار، اعتماد و رضایت در پیش بینی وفاداری به  نام تجاری ادغام میکند. نتایج تجربی دو مطالعه از این روش برای چارچوب وفاداری به نام تجاری حمایت میکند. این نتایج به ارائه چند مفاهیم نظری میپردازد  . ابتدا ، این تحقیقات  ، حضور اثرات قابل توجه مستقیم و غیر مستقیم   هویت نام تجاری و تشخیص نام تجاری در سوابق قدیمی   وفاداری به  نام تجاری را تایید میکند  (اعتبار ، رضایت و اعتماد درک شده ( دوم ، این تحقیق نشان می دهد که دیدگاه  شناسایی اجتماعی   وفاداری به  نام تجاری می تواند با دیدگاه های دیگر   به منظور مدل سازی مسیر روانی مشتری به وفاداری به  نام تجاری ادغام میکند . سوم، تحقیقات ، نقش محوری شناسایی نام تجاری را در توسعه وفاداری به نام تجاری تایید کرده  و بر اثر واسطه ای   شناسایی نام تجاری بر اثرات هویت نام تجاری در مسیر وفاداری به  نام تجاری تاکید میکند .

فهرست مطالب

1-مقدمه

2- توسعه و بررسی مدل

3- بحث و گفتگو

1-3-مفاهیم نظری

2-3-مفاهیم مدیریتی

3-3- محدودیت ها و تحقیقات آتی

1-مقدمه

شناسایی فرآیند روانی یا مسیر   وفاداری به  نام تجاری مشتری یک موضوع کانونی در تحقیقات بازاریابی است ) Chaudhuri و هالبروک، 2001، هریس و گود ، 2004 ، الیور ، 1999، وودساید و والسر ، 2007 ).  نوشته های موجود ، دیدگاه های مختلفی را در مورد این موضوع ( هریس و گود ، 2004) ارائه می دهد . این مطالعات اغلب ساختارهای محوری راهنما یا مرکزی را پینهاد میکنند که شامل اعتماد ( مورگان و هانت ، 1994) ، رضایت مشتری   Garbarino) و جانسون ، 1999، الیور ، 1999) ، و اعتبار درک شده   Sirdeshmukh) و همکاران، 2002 . سوئینی و Soutar ،  (2001   وفاداری به نام تجاری میباشد  . یک رویکرد یکپارچه در حال ظهور است که این ساختارها را به مفهوم های کلی نگر ترکیب میکند  ) Garbarino و جانسون ، 1999، هریس و گود ، 2004(  تا به امروز، نوشته ها   توجه کافی را  به سوابق شناسایی اجتماعی   )هویت نام تجاری و هویت نام تجاری ) به وفاداری به نام تجاری نداشته اند  وهنوز در چارچوب های سنتی گنجانیده نشده است ....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Customer–brand identification
Company identity
Brand identity
Social identity
Brand loyalty

ثبت سفارش جدید