Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " یک منطق فازی مبتنی بر روش بررسی تاثیر روند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک منطق فازی مبتنی بر روش بررسی تاثیر روند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Technological Forecasting & Social Change
سال انتشار
2010
کد محصول
1000577
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تمامی الگوریتم های بررسی تاثیر روند (TIA) در مقاله ، به تجزیه و تحلیلی بر اساس برآوردهای مستقیم میپردازند  که توسط متخصصین بمنظور احتمال وقوع یک رخداد بی سابقه به عنوان یک ورودی به الگوریتم ارائه میگردد. در این مقاله قصد ما ارائه مکانیسم پیشرفته ای است که بتواند برآوردهای توجیه پذیر بیشتری را در ارتباط با  احتمال وقوع یک رخداد بی سابقه به عنوان یک تابعی از زمان با درجات متفاوتی از شدت با استفاده از منطق فازی ایجاد کند  . ما بر این باوریم که در برخی موارد بهتر است که احتمال وقوع یک رخداد بی سابقه را برآورد نکنیم  ولی میتوانیم بطور غیر مستقیم با استفاده از منطق فازی آن و مشخصاتش آنرا برآورد کنیم .هدف اصلی مقاله ، سفارشی سازی فرآیند تعمیم استدلال با منطق فازی توسط افزودن مراحل بیشتر از مشخصات شبیه سازی میباشد . زیرا رخدادهای بی سابقه بطور ناگهانی رخ نمیدهند بلکه رخدادشان تحت تاثیر تغییراتی در مقدار مشخصات ا ست خصوصا زمانی که به مقداری مشخص دست میابند .

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مشکل مطرح شده

3- منطق فازی - زمینه نظری

4-رویکرد پیشنهادی

5-مطالعه موردی

6-نتیجه گیری و کاوش های آتی

1-مقدمه

TIA روش هیبرید برجسته ای است که در مطالعات آتی بمنظور ترکیب ابعاد کمی و کیفی برای پیشبینی آینده مورد استفاده قرار میگیرد . همچنین برای بررسی تاثیر وقفه های ممکن به یک روند یعنی وقایع بی سابقه آینده مورد استفاده قرار میگیرد که اگر اتفاق میافتاد باعث انحراف مثبت یا منفی از پیش بینی غیر قافل گیرانه میشد. بر اساس گفته های گاردن ، موسس روش TIA ، این روش را یک رویکرد ساده بمنظور پیش بینی سری های زمانی در نظر گرفت  که برای ادراک متخصصین تغییر میابند در مورد این که وقایع بی سابقه آینده چگونه برون یابی ها را که شاید غیر غافل گیرانه هستند تغییر میدهد. این روش به برون یابی های روندهای تاریخی از نقطه نظر نظر های کیفی در مورد حوادث بی سابقه اجازه ی تغییر میدهد که وقوع شان در آینده می تواند باعث انحراف از پیش بینی غیر غافل گیرانه  شود. این روش  به رفتار سیستماتیک  اجازه حوادث بی سابقه ممکن در آینده را میدهد ، که یا تکنولوژیکی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی هستند و یا ارزش گرا هستند . نظر های کارشناسان در مورد احتمال یک رویداد به عنوان یک تابع از زمان بوده  و انتظار می رود بر روند ملاحضات  تاثیر گذارد . این وقایع باید قابل قبول بوده ، و  به طور بالقوه  تأثیر قوی و قابل اثبات در نگاه به گذشته داشته باشد.....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Trend Impact Analysis
Unprecedented events and Fuzzy Logic

ثبت سفارش جدید