Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کاربرد انتخاب ارزش متعارف تحت برنامه IAS39: اثرات آن بر روی تغییر درآمدهای بانک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد انتخاب ارزش متعارف تحت برنامه IAS39: اثرات آن بر روی تغییر درآمدهای بانک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of International Accounting Research
سال انتشار
2010
کد محصول
1000655
تعداد صفحات انگليسی
21
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
381 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه سنجش می کند که کدام یک از برنامه های انتخاب ارزش متعارف (FVO) سطوح متفاوتی از تغییر درآمدی را در طول دوره زمانی ژانویه 2006 تا جولای 2007 با استفاده از یک نمونه ی بین المللی از 227 بانک از 42 کشور ایجاد می کند. اگرچه حسابداری ارزش متعارف (قیمت عادلانه) اعتقاد به افزایش تغییر درآمدها دارد، اما من شواهدی را پیدا کردم که نشان می دهد استفاده از FVO با نیت کاهش دادن گزارشات نامتناسب از سطوح پایین تر تغییرات درآمدی در بانک ها صورت می گیرد. نتایج تجربی بسیار در مقابل چنذ مدل اصلاحی مانند کنترل سوء تدبیر های داخلی بسیار قوی هستند. نتایج باقی مانده برای یک دوره ی زمانی گسترده یعنی ربع سوم و چهارم سال 2007 ثابت بود. در زمانی که درآمدهای بانک تحت تاثیر بجران های آمریکا قرار گرفته بود. در کل یافته ها تایید می کنند که قصد اولیه ی IASB برای معرفی FVO استقرار استانداردهای اینده در زمینه ی حسابداری اسناد مالی بود.

1- مقدمه

حسابداری ارزش متعارف مبنای کلیدی در حسابداری بین المللی و سازمان های ایجاد کننده ی استاندارد بزرگ شامل بورد استاندارد های حسابداری بین المللی (IASB) و بورد استانداردهای حسابداری مالی (FASB) و توسعه ی حسابداری ارزش متعارف به عنوان مبنای آینده ی اندازه گیری ها است (FASB 2007; IASB 2006). به هر حال بحث های مربوط به حسابداری ارزش متعارف چالش برانگیزباقی مانده است، دلیل آن رابطه ی جایگزینی بین ارتباط و قابلیت اطمینان (پایایی) ارزشهای گزارش شده است (Ryan 2008). از دیدگاه تئوریک ارزش متعارف رابطه ی نزدیکی با رویکرد قیمت بازار دارد، همچنین این ارزش خطرات مربوط به گردش های مالی آینده را بهتر از رویکردهای دیگر تشریح می کند (مانند Hitz 2007; Allen & Carletti 2008 ). به هر حال برخی از مشکلات پیش روی حسابداری ارزش وجود دارد. از طرف دیگر برآورد ارزش متعارف ، به ویژه در غیاب قیمت های بازاری داده شده در بازارهای فعال می تواند خیلی پیچیده باشد. بنابراین اندازه گیری ارزش متعارف براساس فرضیات عینی صورت می گیرد و محاسبه ی آن مشروط به اصلاح و دستکاری است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید