Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ارزيابي عوامل كليدي موفقيت براي اشتغال فارغ التحصيلان حسابداري " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزيابي عوامل كليدي موفقيت براي اشتغال فارغ التحصيلان حسابداري
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Business Engineering and Industrial Applications Colloquium
سال انتشار
2013
کد محصول
1000659
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
255 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيده

حرفه حسابداري،‌ با حركت كسب وكارها به سمت حل چالشهاي محيطي و نيازهاي اجتماعي بيشتر مورد تقاضا قرار گرفته است. متخصصان جديد حسابداري نياز به مهارتهاي سخت افزاري و نرم افزاري دارند و حسابداران آتي نياز به آموختن هنجارها و عينيت گرايي دارند. با اين وجود سيستم هاي آموزشي بايد به صورت مستمر به روز شوند تا با اين تقاضاها انطباق داشته باشند. پرسشنامه ها به كارفرمايان بالقوه بخشهاي خصوصي و دولتي ارسال شد تا ارزيابي خود را از عوامل كليدي موفقيت در به كارگيري فارغ التحصيلان حسابداري انجام دهند. پاسخ شواهدي را براي ارتقا تحصيلات و ارائه آموزشهاي لازم براي حسابداران آتي ارائه ميكند كه با عدم اطمينان هايي در نقش خود به عنوان نگهبانان صداقت و رعايت اصول محسوب مي شوند.

1-مقدمه

چشم انداز اقتصاد جهاني با افزايش عدم اطمينان اقتصادي و فشار براي تفكر مجدد در كل اقتصاد جهاني و ساختارهاي مالي تغييرات قابل توجهي دارد. پيچيدگي در كسب وكارها و قوانين رقابت جهاني را بيشتر كرده و چرخه كسب وكارها را كوتاهتر كرده است. علاوه براين، پيشرفت در فناوري موجب نوآوري، تغيير ساختار صنعت، به چالش كشيدن و ايجاد نوآوري درمدلهاي كسب وكار و توسعه بخشهاي جديد مي شود. اين عوامل موجب مي شود ارزشهاي اجتماعي و نگرشها مطابق با اين چالشها شوند و موجب همگرايي بين نيروي كار چندمليتي ، چندفرهنگي و چندنسلي مي شود. پويايي هاي اين عوامل يادگيري و آموزش را از دوره هاي كلاسي به دوره هاي آنلاين تغيير داده و موجب تسريع يادگيري شده است. بنابراين حسابداران بايد با فشار صنعت روبرو شوند. حرفه حسابداري براي بهبود تصور كلي خود با فشار روبرو است و وراتر از رويه هاي گزارشگري مالي كنوني حركت مي كند تا تصويري كلي اما ساده و واضح از سلامت و چشم انداز كسب وكار ارائه كند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید