Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " نوکاردیوزیس: یک نمونه و مروری خرد بر ویژگی های بالینی و میکروبیولوژیکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نوکاردیوزیس: یک نمونه و مروری خرد بر ویژگی های بالینی و میکروبیولوژیکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
the Netherlands Journal of Medicine
سال انتشار
2007
کد محصول
1000723
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
481 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

آسیبها و امراض ایجاد شده توسط نمونه های نوکاردیا ناشناخته هستند و دامنه وسیعی از علائم بالینی را در بیماران بدون سیستم ایمنی و یا دارای سیستم ایمنی دار اختلال از خود نشان می دهند. تشخیص نوکاردیوسیس به سادگی همراه با اشتباه است زیرا هیچ علامت بیماری مشخصی ندارد.

1-مقدمه

ما یک مورد از بیماری نوکاردیا را با جزئیات ارائه می کنیم و توضیح خلاصه ای از 8 مورد دیگر همراه با نوع منحصر به فردی از نوکاردیا وترنا که در بیمارستان ما طی دوره ای 5 ساله تشخیص داده شد را می دهیم. تنوع علائم بالینی، شناسه و شناسایی میکروبیولوژیکی و اصول کلی نوکاردیوسیس مرور شده اند.....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید