Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " جنبه های فنی، اقتصادی و کنترلی دستگاه های قدرت مجازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
جنبه های فنی، اقتصادی و کنترلی دستگاه های قدرت مجازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Utility Deregulation and Restructuring and Power Technologies, 2008. DRPT 2008.
سال انتشار
2008
کد محصول
1000745
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
984 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با مصرف رو به رشد انرژی در جهان، فناوری های جدید بر مسیر تولید، توزیع و مصرف انرژی ما تاثیر خواهند گذاشت. در کنار دیگر مسائل، تولید غیرمتمرکز انرژی به مسئله مهمی در بسیاری از کشورها تبدیل شده است. مبدل های بادی، سلول های سوختی، واحدهای زیست توده (bio mass)، میکروتوربین ها و دستگاه های ترکیبی حرارتی و برقی به این فناوری های نسل جدید و مبتکرانه تعلق دارند. مفاهیم جدیدی مانند دستگاه های قدرت (برق) مجازی (virtual power plants) می توانند ترکیب خوبی از ژنراتورهای غیرمتمرکز را با شبکه های برقی به دست دهند. دستگاه های قدرت مجازی ترکیب هایی از تعدادی ژنراتور غیرمتمرکز و بارهای (loads) قابل کنترل هستند که سرپرستی شده و با یک سیستم مدیریت انرژی غیرمتمرکز بهینه می شوند.

این مقاله یک مفهوم فنی برای دستگاه های قدرت مجازی را با استفاده از آخرین فناوری نرم افزاری ارائه می دهد. نشان داده خواهد شد که مالک و اپراتور این دستگاه های مجازی قدرت می توانند به یک سود فنی، اقتصادی و بوم شناختی قابل توجه برسند. این مقاله راجع به برخی جنبه های کنترلی که بر رقابت دستگاه های قدرت مجازی در محیط یک بازار بی نظم اث می گذارد برپایه یک مثال آلمانی صحبت می کند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-ملزومات اطلاعات و فناوری ارتباطات برای دستگاه های قدرت مجازی

3-سیستم مدیریت غیرمتمرکز انرژی (DEMS)

4-جنبه های اقتصادی دستگاه های قدرت مجازی

5-جنبه های کنترلی دستگاه های قدرت مجازی

6-نتیجه گیری

1-مقدمه

شبکه های برقی حاضر با چالش هایی روبرو هستند که ناگزیرند برای یک تامین برق اقتصادی، سازگار با محیط و ایمن به آنها بپردازند: نخست مصرف جهانی انرژی بخصوص در کشورهایی مثل چین و هند رو به افزایش است. این امر منجر به افزایش قیمت انرژی های اولیه مانند ذغال سنگ، گاز ، نفت و انرژی های فرعی مانند انرژی برق می شود. برای مثال در اتحادیه اروپا قیمت برق خانگی و صنعتی بین ژانویه سالهای 2000 و 2006 در کل به ترتیب 9%  و 31% افزایش داشته است (شکل های مربوط به کشورهای EU15)...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Decentralized Generation
Virtual Power Plants
Decentralized Energy Management System

ثبت سفارش جدید