Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تاثیر دریافت کارمندان از عدالت سازمانی بر اخلاق تابعیت از سازمان : درخواستی از سوی موسسات عمومی ترکیه ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر دریافت کارمندان از عدالت سازمانی بر اخلاق تابعیت از سازمان : درخواستی از سوی موسسات عمومی ترکیه ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Business and Management
سال انتشار
2011
کد محصول
1000755
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
751 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف از این تحقیق، تحلیل تاثیر دریافت عدالت سازمانی توسط کارمندان بخش عمومی بر اخلاق تابعیت از سازمان است. عدالت سازمانی شامل بهره کارمندان از مزایا، نتایج، تصمیم گیری و شرکت در فرآیندهای تصمیم گیری می شود. از طرف دیگر، اخلاق تابعیت از سازمان رفتارهایی هستند که  در توضیحات شغلی نوشته نمی شوند، داوطلبانه بوده و در صورت انجام پاداش داده نمی شوند، در صورت انجام نشدن تنبیه نمی شوند و اکثرا به انتخاب های فردی متکی است. هر دو متغیر سازمانی ارتباط نزدیکی با بازدهی و کارایی سازمان دارند. این تحقیق با 38 کارمند ترتیب داده شد که برای هیئت مدیره موقت دفتر ثبت اسناد زمین و املاک، هیئت مدیره موقت آموزش ملی و خدمات فرمانداری موقت کارامان کار می کنند. همبستگی و رگرسیون برای تحلیل داده های جمع آوری شده  بکار گرفته شد. رگرسیون روابط مثبت بین عدالت رویه ای  و شرکت در توسعه سازمان و توجه به کار را به دست می دهد؛ همچنین روابط مثبتی بین عدالت تعاملی و توجه به کار؛ و بین عدالت توزیعی  و شرکت در توسعه سازمان، خودبهبودی، مالکیت و مراقبت از رفتارهای شغلی وجود دارد.
فهرست مطالب

1-مقدمه

2-عدالت سازمانی

1-2- مفهوم عدالت سازمانی و اهمیت آن

2-2-انواع عدالت سازمانی

3-اخلاق تابعیت از سازمان

4-رابطه بین دریافت عدالت سازمانی و تابعیت از سازمان

5-روش تحقیق

1-5- هدف تحقیق

2-5- طرح نهایی تحقیق و مقیاس های بکار برده شده

3-5- فرضیه و مدل تحقیق

4-5- تحلیل داده های تحقیق

6-بحث و نتیجه گیری

1-مقدمه

تغییر،  درک و دریافت و تجربه را نتیجه می دهد و افرادی که دارای این استعدادها هستند در راستای شاخص اصلی و منبع رقابت و موفقیت حرکت می کنند. این ضرورت درباره همه جنبه های زندگی سازمانی و نیز زندگی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صادق است. ازاین رو، فاکتورهای موثر بر موفقیت سازمان در یک جهان رقابتی با ارزش های مادی مربوط نمی شوند ولی اغلب با ارزش های انتزاعی و سرمایه انتزاعی مرتبط است که این فاکتورهای مادی را تولید می کنند. امروزه، مفهوم کلیدی برای موفقیت بصورت خود کالاها و خدمات درنظر گرفته نمی شود بلکه به صورت دریافت، استعداد، مهارت ها و پتانسیل بازتولید و بازسازی صفات لازم برای تولید کالاها و خدمات دانسته می شوند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Organizational justice perception
Distributive justice
Transactional justice
Procedural justice

ثبت سفارش جدید