Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک پروتکل مسیریابی ایمن در مقابل حملات بیزانتین برای MANETs در محیط های حریف " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک پروتکل مسیریابی ایمن در مقابل حملات بیزانتین برای MANETs در محیط های حریف
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON VEHICULAR TECHNOLOGY
سال انتشار
2009
کد محصول
1000765
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به منظور ایمن کردن یک شبکه تک کاره موبایل (MANET) در محیط های حریف، یک مسئله چالش برانگیز ویژه این است که چطور حملات احتمالی نظیر حمله بیزانتین (Byzantine) در پروتکل های مسیریاب به طور عملی آشکارسازی و دفاع می شوند. در این مقاله، ما الگوریتم جدیدی ارائه می دهیم که حملات داخلی را با استفاده از فراوانی  مسیر و پیغام ها در حین کشف مسیر آشکارسازی می کند. پیغام های کشف مسیر به وسیله کلیدهای رمزی دوبه دو بین یک مبدا و مقصد و نیز گره های میانی در طول یک مسیر (که به کمک مکانیزم های رمزگذاری کلید عمومی ایجاد می شوند) حفاظت می شوند. همچنین ما یک الگوریتم مسیریابی بهینه ارائه می دهیم با استاندارد مسیریابی که ملزومات موردنظر برای امنیت یک گره و عملکرد آن را با هم تلفیق می کند. یک گره  قابلیت اعتماد را برای گره های مجاور خود مبتنی بر ملاحظات آن و در رفتارهای گره های مجاور خود فراهم می کند. هردو الگوریتم پیشنهادی را می توان با پروتکل های مسیریابی کنونی برای MANETs (مانند مسیریابی تک کاره و برحسب تقاضای بردار فاصله (AODV) و مسیریابی مبدا دینامیکی (DSR) ) تلفیق نمود. برای مثال، ما چنین پروتکل تلفیقی به نام مسیریابی ایمن برضد تبانی ها (collusion) (SRAC) مطرح می کنیم که در آن یک گره یک تصمیم مسیریابی را اتخاذ می کند که مبتنی بر اطمینان از گره های مجاور آن و عملکرد آنهاست. نتایج این شبیه سازی مزایای مهم آشکارسازی حمله و الگوریتم مسیریابی را نسبت به برخی پروتکل های معروف نشان می دهد.

1-مقدمه

نیاز روزافزونی به ایجاد و مرتب سازی شبکه های تک کاره موبایل (MANETs) به ویژه برای عملیات تاکتیکی ارتش و دیگر عملیات حساس امنیتی در محیط های حریف بوجود آمده است. ازآنجایی که یک MANET بر پایه ثابتd متکی نیست و عناصر شبکه همان گره های موبایل بیسیم هستند، می توان آنها را با هزینه نسبتا کم و به سرعت ایجاد نمود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Ad hoc network
mobile
routing protocol
security

ثبت سفارش جدید