Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " هماهنگی تعدیل و پاسخ به تقاضا در شبکه قدرت برق: ردیابی مستقیم و مبتنی بر قیمت با استفاده از مدل اقتصادی کنترل چند نرخی قابل پیش بینی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
هماهنگی تعدیل و پاسخ به تقاضا در شبکه قدرت برق: ردیابی مستقیم و مبتنی بر قیمت با استفاده از مدل اقتصادی کنترل چند نرخی قابل پیش بینی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Innovative Smart Grid Technologies
سال انتشار
2011
کد محصول
1000815
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما چارچوبی را برای کاهش عدم توازن عرضه و تقاضا در شبکه قدرت پیشنهاد می­کنیم که  به طور مشترک توان طرف عرضه برق را با مصرف انرژی طرف تقاضا یعنی مصرف­کنندگان مسکونی و تجاری درخواست­کننده­ی پاسخ تنظیم می­کند. ما بر روی بهبود عملکردها که در نتیجه­ی دینامیک­های مکمل بوجود می­آیند تمرکز می­کنیم. تعدیل امکان به روزرسانی پیاپی کنترل را فراهم می­نمایند اما از دینامیک کندتر رنج می­برد. پاسخ به تقاضا دارای دینامیک سریع­تری است اما اجازه­ی به روزرسانی مکرر کنترل را نمی­دهد. ما یک رهیافت مدل کنترل پیش بینی چند نرخی ( MPC ) را برای هماهنگی این دو سرویس پیشنهاد می­دهیم و به این هماهنگ کننده به عنوان یک جمع­کننده رجوع می­کنیم. MPC چند نرخی دینامیک­های در حال تغییر را گرفته و نرخ ها و موارد غیرخطی مربوط به اشباع و محدودیت­های نرخ شیب را به روز رسانی می­کند و قید تغییرات نهایی سوئیچینگ سیگنال پاسخ به تقاضا را محدود می­کند. رویکرد ما می­تواند با مرجع مستقیم و یا سیگنال عدم توازن مبتنی بر قیمت بازار عمل نماید. مثال عددی برای نشان دادن اثر بخشی این روش کنترل مشترک ارائه شده است.

1-مقدمه

در این فصل ما ایده­ی کاهش عدم توازن عرضه و تقاضا را در شبکه­ی قدرت با تکیه بر کنترل هر دو مورد تعدیل توان الکتریکی طرف عرضه و همچنین مصرف انرژی طرف تقاضا توسط مصرف کنندگان مسکونی و تجاری مورد بررسی قرار می­دهیم [15، 16، 20]. در حال حاضر، ابزار اصلی برای تنظیم عرضه  وتقاضا مجموعه­ای از تولیدهای پشتیبان در طرف عرضه است که به عنوان سرویس­های فرعی نیز شناخته می­شوند و در مقیاسهای مختلف زمان-فرکانسی عمل می­نمایند.  کنترل مصرف انرژی توسط مشتریان تجاری و مسکونی به عنوان پاسخ به تقاضا شناخته می­شود و تبدیل به یک ایده کلیدی در چشم انداز شبکه­ی هوشمند شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


electric power grids

ثبت سفارش جدید