Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " نانوفناوری " با موضوع " سنتز نانوذرات نقره با استفاده از دانه استخراج شده Silybum Marianum " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنتز نانوذرات نقره با استفاده از دانه استخراج شده Silybum Marianum
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Int. J. Nanosci. Nanotechnol
سال انتشار
2013
کد محصول
1000823
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اخیرا سنتز سبز نانوذرات بعنوان اساس ساختمانی نانوتکنولوژی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. نانوذرات نقره ویژگیهای منحصربفرد فیزیکوشیمیایی، زیستی و محیطی دارند که آنها را در کاربردهای زیادی مفید ساخته است. در این مقاله ما نتایج تحقیق خود در سنتز زیستی نانوذرات نقره از پیش ماده نقره با استفاده از دانه استخراج شده از گیاه milk-thistle (Silybum Marianum)را گزارش می­کنیم. این نانوذرات نقره سنتز شده (AgNPs) با طیف سنجی UV-مرئی، پراش اشعه ایکس (XRD) و میکروسکوپ عبوری الکترونی (TEM) توصیف شده است. اندازه­گیریها نشان دادند که دانه­های استخراج شده Silybum Marianum به سنتز زیستی آسان و بدون آلایندگی نانوذرات کلوئیدی و کروی نقره (AgNPs) با اندازه 1-25 نانومتر کمک کنند. این ذرات کلوئیدی AgNPs در دمای اتاق شکل می­گیرند و مطابق مشاهدات، حتی پس از گذشت زمان 6 ماه نیز بسیار پایدار هستند.

1-مقدمه

توسعه نانوتکنولوژی بر پایه در دسترس بودن مولکول ها، ماکرومولکول ها، نانوذرات و فوق مولکول های به خوبی تعریف شده و شناخته شده بعنوان اساس ساختمانی مولکولی استوار می­باشد. اینها ذرات کوچکی با اندازه 1-100 نانومتر با مساحت سطحی ویژه زیاد می­باشند. مواد نانوساختار ویژگی های فیزیکی، شیمیایی، زیستی و محیطی منحصربفردی شامل فعالیت کاتالیتیکی، نوری، الکترونی و مغناطیسی می­ باشد که باعث می­شود کاربرد آنها در تحقیق، صنعت، کشاورزی، محیط و پزشکی افزایش یابد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله نانوفناوری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده نانوفناوری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



milk-thistle plant
Silver nanoparticles
Silybum marianum
stable colloids
UV–vis spectroscopy

ثبت سفارش جدید