Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " رابطه بین ریسک وام گیرنده و موعد پرداخت وام در کسب و کار کوچک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رابطه بین ریسک وام گیرنده و موعد پرداخت وام در کسب و کار کوچک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Finance & Accounting
سال انتشار
2012
کد محصول
1000826
تعداد صفحات انگليسی
28
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

در این مقاله، رابطه بین ریسک، گیرنده وام و موعد پرداخت وام در کسب و کار کوچک پرداخته شده است. با استفاده از داده های وام های داده شده به شرکت های آلمانی، یک رابطه یکنواخت، مقاوم، کارآمد و به طور قابل توجهی مثبت برای ریسک پرداخت آنها، پیدا می کنیم. نشان می دهیم که این رابطه قوی تر می شود زمانی که اطلاعات نامتوازن زیاد و بی اساس باشد و هنگامی که قدرت چانه زنی وام گیرنده قدرت بالا باشد، و قدرت چانه زنی وام گیرنده برروی رابطه ریسک- پرداخت، بسته به اینکه آیا اطلاعات نامتقارن نامتوازن زیاد و بی اساس است، تاثیر می گذارد. نتایج نشان می دهد که هر دو طرف (وام دهندگان و وام گیرندگان) با هم مخابره می کنند و وام دهندگان جهت کمک به وام گیرندگان رابطه ریسک پرداخت وام را، توضیح می دهند و قدرت چانه زنی وام گیرنده بر این رابطه تاثیر می گذارد.

فهرست مطالب
 

1-معرفی

2-نظریه ها، شواهد تجربی و فرضیه ها:

3-سوابق بنیادی وداده ها

4-تجزیه و تحلیل تجربی

5-تست استحکام(مقاوم بودن)

6-نتیجه گیری


1-مقدمه

با بیان اطلاعات دقیق و انتخاب شرایط وام مشکلات ناشی از اطلاعات نامتوازن در روابط وام، می تواند کاهش یابد. در حالیکه بسیاری از مطالعات در مورد اینکه چگونه ریسک وام گیرنده تحت تاثیر عواملی مانند در دسترس بودن اعتبار، نرخ وام ها، و وثیقه قرار می گیرد(پترسون و راجان، 1994، برگر و Udell، 1995؛ بلکول و وینتر 1997؛ Elsas و Krahnen، 1998؛ و Machauer و وبر، 1998) و همچنین عده ای نیز به طور مستقیم به بررسی رابطه بین ریسک وام گیرنده و پرداخت وام می پردازند. پرداخت وام حائز اهمیت است زیرا انعطاف پذیری مالی و هزینه های تامین مالی وام گیرندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این، در بسیاری از کشورها بانک ها باید پرداخت موثر وام را به عنوان یک پارامتر خطر درهنگام محاسبه سرمایه مورد نیاز نظارتی بر اساس مدل های داخلی، در نظر بگیرند. (به عنوان مثال، کمیته بازل در نظارت بانکی، 2006). این مقاله شواهد جدیدی را فراهم می کند که از دو فرضیه،  پیش بینی رابطه مثبت بین ریسک وام گیرنده و پرداخت وام دراعطای وام کسب و کار کوچک، حمایت می کند و تاثیر قدرت چانه زنی وام گیرنده را برای نفوذ در این رابطه نشان می دهد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





small business lending
relationship lending
asymmetric information
bargaining power

ثبت سفارش جدید