Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " یکپارچگی زنجیره تامین و عملکرد: اثرات روابط بلندمدت، فناوری اطلاعات و تسهیم و یکپارچگی لجستیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یکپارچگی زنجیره تامین و عملکرد: اثرات روابط بلندمدت، فناوری اطلاعات و تسهیم و یکپارچگی لجستیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Production Economics
سال انتشار
2012
کد محصول
1000837
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
203 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یکپارچگی زنجیره تامین هم از دیدگاه محققان و هم متخصصان این حوزه یک کمک بزرگ و حیاتی به عملکرد زنجیره تامین است. دو جریان کلیدی در چنین روابطی، مواد و اطلاعات هستند. مطالعات گذشته به بررسی یکپارچگی مواد (لجستیک) و یکپارچگی اطلاعات در مطالعات جداگانه ای پرداخته است. در این مقاله، ما یکپارچگی هردو جریان مواد و اطلاعات را میان اعضای زنجیره تامین بررسی کرده و اثر ان را بر عملکرد عملیاتی مطالعه می کنیم. همچنین، ما نقش روابط بلندمدت تامین کننده را به عنوان محرک یکپارچگی بررسی می کنیم.  بر اساس داده های حاصل  از 232 شرکت استرالیایی، دریافتیم که یکپارچگی لجستیک تاثیر معناداری بر عملکرد عملیاتی دارد. قابلیت های فناوری اطلاعات و تسهیم اطلاعات نیز اثر معناداری بر یکپارچگی لجستیک دارند. بنابراین، روابط بلندمدت تامین کننده هم بطور مستقیم و هم غیرمستقیم بر عملکرد موثرند که روابط غیرمستقیم از طریق تاثیربر یکپارچگی اطلاعات و یکپارچگی لجستیک امکانپذیر است.

1-مقدمه

اکثر مفاهیم یکپارچگی زنجیره تامین، صراحتا وجود دو جریان را در سراسر زنجیره تامین تشخیص داده اند. جریان کالا و جریان مهمی از اطلاعات. یکپارچگی زنجیره تامین باید هم شامل مواد و هم اطلاعات باشد. سطوح بالاتری از این یکپارچگی دربرگیرنده ارتباطات مرتبط با لجستیک، هماهنگی بیشتر فعالیت های لجستیک شرکت با مشتریان و تامین کنندگان و از بین بردن فاصله سازمانی میان فعالیت های لجستیک شرکت و تامین کنندگان و مشتریان است (Stock et al, 2000).  هماهنگی، مشارکت و تعاون بیشتر برای توصیف تلاش های یکپارچه در میان اعضا جهت بهبود اثربخشی زنجیره تامین از قبیل برنامه ریزی مشارکتی و پیش بینی  بکار می رود.

یکپارچگی لجستیک به اقدامات ویزه لجستیکی و فعالیت های عملیاتی اشاره دارد که جریان مواد را از تامین کننده به مشتری در سراسر جریان ارزش هماهنگ می کند (Stock et al, 2000). لجستیک مزیت زمان و فضا را با ارائه کمیت کالا در زمان و مکان مناسب ایجاد می کند.

یکپارچگی اطلاعات به تسهیم اطلاعات کلیدی در میان شبکه زنجیره تامین از طریق فناوری اطلاعات اشاره می کند. یکی از اهداف اصلی یکپارچگی اطلاعات، دستیابی به انتقال و پردازش به موقع اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری در زنجیره تامین است. لی و همکارانش (2000) نشان داد که تسهیم اطلاعات می تواند منجر به هزینه کمتر از طریق کاهش موجودیها و اتلاف شود. اگرچه، به منظور درک این ارزش تغییرات در سیستم لجستیک همچون برنامه های موجودی مدیریت شده مشتری، کاهش زمان اتلاف، کاهش کمیت سفارش و فراوانی بیشتر تحویل باید انجام شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Supply chainintegration
Logistics integration

ثبت سفارش جدید