Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل سیستم ذخیره انرژی ابرخازنی برای کاربردهای ریزشبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل سیستم ذخیره انرژی ابرخازنی برای کاربردهای ریزشبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON ENERGY CONVERSION
سال انتشار
2013
کد محصول
1000879
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 عملکرد درست ریز شبکه نیاز به افزاره­ های ذخیره ­سازی دارد که اینرسی را افزایش داده و از ناپایداری سیستم جلوگیری می­کنند. این مقاله یک سیستم ذخیره انرژی مبتنی بر ابرخازن، در قالب ریز شبکه ­های متصل ارائه می­دهد. ESS از مبدل های ac/dc و dc/dc، که توسط یک پیوند dc متصل شده­اند، تشکیل شده ­است. یک استراتژی مود لغزشی معرفی شده ­است تا یک مبدل دو طرفه dc/dc را که می تواند تحت هر شرایطی به درستی کار کند کنترل نماید. دستور کنترل افزاره­ های سوییچینگ توسط یک تابع لغزشی تولید می شود که با مراجعی که توسط کنترل‌کننده مرکزی ریزشبکه ارسال می­گردند بصورت پویا شکل می­گیرند. این ویژگی امکان پیاده ­سازی و طراحی قانون کنترلی را فراهم می­کند و تحلیل پایداری روی کل محدوده کاری را ساده ­تر می­ن ماید. تاثیرگذاری استراتژی کنترل پیشنهادی توسط نتایج آزمایشگاهی نشان داده شده ­است.

1-مقدمه
ریزشبکه­ ها راه کاری نوظهور هستند که سامانه ­های انرژی دوستدار محیط زیست را فراهم می­کنند. در آینده­ای نزدیک، ریزشبکه­ ها به درون شبکه های قدرت، به خصوص شبکه ­های توزیع برق نفوذ خواهند کرد [1]، [2] در حالیکه انرژی پاک و تجدیدپذیر را در نزدیکی مشتری تحویل می­دهند [3]. ریزشبکه از چند ریزمنبع قابل کنترل و چند بار قابل کنترل تشکیل شده ­است. طبق نیازهای کاری، ریزشبکه ممکن است متصل (مود متصل به شبکه) [4] یا مجزا (مود جزیره­ای) از شبکه سراسری باشد [5]. در ظول عملکرد متصل به شبکه، مراجع توان فعال و غیرفعال (اکتیو و راکتیو) توسط کنترل‌کننده مرکزی ریزشبکه (MGCC) اختصاص داده می­شوند [6].....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید