Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل مونت کارلوی ریسک خرابی برق گیرهای مزرعه های بادی به دلیل امواج صاعقه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل مونت کارلوی ریسک خرابی برق گیرهای مزرعه های بادی به دلیل امواج صاعقه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable Energy
سال انتشار
2013
کد محصول
1000884
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله یک روش مونت کارلو را با هدف ارزیابی ریسک خرابی برق گیرهای (موج گیرهای)(surge arrester) اکسید فلز (MO) در مزرعه های بادی (زمین های دارای توربین های بادی)  نزدیک ساحل ارائه می دهد. این تحقیق به قابلیت تحمل (جذب) انرژی ناشی از برق صاعقه در  برق گیرهای MO  و نیز ارزیابی خطر خرابی آنها می پردازد. روش تحقیق ارائه شده این امر را توضیح می دهد که خود صاعقه (Lightning) یک ماهیت احتمالی و تصادفی دارد و قابلیت (ظرفیت) انرژی برق گیر موجی MO نیز یک کمیت احتمالی است. پدیده معروف موج بازگشتی (backsurge) بعنوان ابزاری برای مطالعه تنش های انرژی برق گیر های MO که ناشی از برق های گذرای صاعقه ای (در زمین های بادی نزدیک ساحل) هستند، به کار برده می شود. شبیه سازی های عددی لازم با  بسته نرم افزاری EMTP-ATP انجام می شوند. این فرآیند را می توان در انتخاب قابلیت تحمل انرژی یک برق گیر MO بهینه برای پروژه های زمین های بادی واقع در مناطقی با میزان کرایونیک بالا و/یا مقاومت ویژه بالای خاک سودمند دانست.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-پارامترهای آماری جریان های صاعقه

3-ظرفیت انرژی برق گیرهای MO

4-آنالیز مونت کارلوی ریسک خرابی برق گیرهای زمین بادی

5-محاسبه ریسک خرابی برق گیر موج برای مثال یک زمین بادی معمولی

6-نتیجه گیری

1-مقدمه

با تکثیر پروژه های زمین های بادی ساحلی (WF)، رقابت زیادی برای محل های جذاب از نظر بهره یگری از منابع باد وجود دارد. متاسفانه این محل ها دست کم در بخش هایی از اروپای جنوبی (مثلا زمین پشت ساحل شرقی آدریاتیک) که اغلب در راستای دامنه کوه ها کشیده شده اند، می توانند شامل چند نوک قله کوه های کوچک تر باشند یا صفحات مرتفع خاصی را در یک ارتفاع بالای سطح دریا اشغال نمایند. آنچه مهمتر است این است که انواع محل های اشاره شده در بالا همواره با افزایش صاعقه مرتبط هستند همانطور که از گزارش های ناسا نیز این امر تایید می شود (1). در بالای آن دست کم در بخش هایی از اروپای جنوبی، همین محل ها می توانند خاکهایی با مقادیر مقاومت الکتریکی نسبی زیاد داشته باشند؛ گاهی اوقات به اندازه چند هزار اهم متر. مثالهایی از این فراوان هستند مثلا در سراسر ساحل شرقی آدیاتریک به دلیل این امر که خاک این مناطق کارستی (سنگ آهکی) است که مشخصه آن مقاومت ویژه الکتریکی بالاست. مناطق دیگر جهان شرایط نامطلوب مشابهی دارند که مثلا  صاعقه های وحشتناک زمستان ژاپنی یکی از آنهاست....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Wind turbine
Surge arrester
Risk assessment
Failure probability
Weibull distribution

ثبت سفارش جدید