Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آزمایشات کنترل سازند سیستم های چند رباته با کنترل رفتاری مبتنی بر فضای خالی (نول) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آزمایشات کنترل سازند سیستم های چند رباته با کنترل رفتاری مبتنی بر فضای خالی (نول)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, International Conference on Robotics and Automation
سال انتشار
2007
کد محصول
1000900
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
935 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله دو مورد مطالعاتی تجربی که با یک سیستم چند رباته ی مرکب از 6 ربات سیار Khepera II انجام گرفته، ارائه می گردد. آزمایشات در آزمایشگاه LAI (آزمایشگاه اتوماسیون صنعتی از دانشگاه degli Studi di Cassino) انجام گرفته و هدفش آزمایش عملکرد و استحکام روش مبتنی بر رفتار، یعنی کنترل رفتاری مبنی بر فضای خالی (NSB) می باشد، در این آزمایش انواع مختلف مأموریتها اجرا می گردد. به طور خاص، روشNSB مبتنی بر یک روش سینماتیک معکوس می باشد که از برنامه های کاربردی کنترل صنعتی به ارث رسیده است، این روش برای کنترل یک تیم کلی از وسیله های خودکار توسعه یافته و در معماری متمرکز برای کنترل یک دسته از رباتهای مستقل موبایل در سطح سینماتیک به کار گرفته شده است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-کنترل رفتاری مبتنی بر فضای خالی

3-تعاریف توابع کار

4-راه اندازی آزمایشی

5-موارد مطالعاتی تجربی

6-نتیجه گیری

1-مقدمه

در سال های اخیر، رشد علاقه و توجه به سیستم های چند رباته منجر به توسعه ی وسیع تئوریها و تکنولوژیهای مربوط به کنترل آنها شده است. توجه به این زمینه مزایایی دارد، اینچنین سیستم هایی بسته به رباتهای مستقل ارائه شده و پیشروی در آنها امکان تعامل و ادغام سیستم های مختلف را در فناوری های پستیبانی بوجود می آورد. یکی از محرکهای سیستمهای چند رباته (MRSها) این است که MRSها می توانند اثربخشی سیستم را بالا ببرند، یعنی نسبت به یک وسیله ی مستقل و تک منظوره یا یک تیم از رباتهایی که با هم تعامل ندارند، یک MRS می تواند با توجه به زمان و کیفیت یک کار را بهتر انجام دهد ومی تواند وظایفی را اجرا کند که در عهده ی یک ربات مستقل نیست (برای مثال جابه جا کردن یک شیء سنگین) یا می تواند از تحریک و سنجش توزیع شده بهره ببرد. علاوه بر این، به جای ساخت و استفاده از یک ربات قدرتمند تنها، گزینه ی چند رباته می تواند راه حل آسانتر و ارزانتری باشد و همینطور چند ربات می توانند در اجرای کارها انعطاف پذیری داشته باشند و همچنین در برابر خطاهای رباتها سیستم تا حدی تحمل خواهد داشت...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


multi-robot systems

ثبت سفارش جدید