Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدل «میت»: فناوری مدیریت آگاهی‌های راهبردی بر صفحه‌ی شطرنجی مربوط به نوسازی بخش عمومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل «میت»: فناوری مدیریت آگاهی‌های راهبردی بر صفحه‌ی شطرنجی مربوط به نوسازی بخش عمومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Management Decision
سال انتشار
2004
کد محصول
1000911
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
237 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

طی دو دهه‌ی گذشته انواع بهسازی‌ها و پروژه‌ها به منظور کسب کارآیی، اثر بخشی، اقتصاد و کیفیت در اعطای خدمات تحت لوای نوسازی بخش عمومی به وجود آمدند. بر خلاف توافق عمومی که بیان می‌دارد ادارات و سازمانهای عمومی باید دگرگون شوند، شواهد اندکی در مورد چگونگی پیگیری نوسازی در سازمان‌ها وجود دارند. این مقاله در مورد اینکه نوسازی برابر با ایجاد یک «اداره‌ی کل یادگیری» است، بحث می‌نماید. مدیریت روند دگرگونی به قابلیت سازمان برای ارتقا یافتن به صورت پیوسته، ظرفیت جمعی برای منعکس کردن، برای یادگیری چگونگی یادگیری، برای یاد نگرفتن روش‌های قدیمی انجام کارها و رها کردن عادات قدیمی متکی است. چگونگی هدایت تغییرات از حالتی جامد و سنتی تفکر به بهترین نحو ممکن به حالتی راهبردی و آفریننده، چالشی برای اقتصاد بر اساس دانش اخیر می‌باشد. مقاله‌ی حاضر مدل ارزش یابی، آموزش و مدیریتی (MATE) – تکنیک راهبردی مدیریت دانش- را به عنوان پاسخی برای این چالش ارائه می‌نماید که برای نوسازی در سازمان‌های دولتی قابل استفاده می‌باشد. بر اساس نتایج یک مطالعه‌ی موردی آزمایشی که در فضای بخش عمومی یونان صورت گرفته است، ما بر روی این نکته بحث نمودیم که موفقیت در نوسازی وابسته به این است که یک سازمان چقدر در اجرای راهبردی سه سیستم مرکزی به کار وارد و از آن مطلع باشد: سیستم مدیریت (MA)، سیستم آموزشی (T) و سیستم ارزیابی (E). مطالعه‌ی موردی نشان داده است که تمرین یک سری از کارها که ممکن است به عنوان زمینه‌ی عملی به کار برودف در این سه سیستم از MATE به صورت تنظیماتی ایده آل برای گسترش مهارت‌های تحقیقی، قابلیت‌ها یادگیری «دو حلقه»در فرد  سطح سازمانی قرار می‌گیرند.

1-مقدمه

جهانی شدن، تاثیر جامعه‌ی اطلاعاتی، تغییر جمعیتی و سطوح بالای بیکاری به صورت مداوم در زمره‌ی فشارهای رقابتی بی سابقه قرار می‌گیرند که بر دولت و ادارات آنها وارد می‌آیند.

بیش از دو دهه‌ی گذشته در بسیاری از کشورها، ادارات و مراکز دولتی تعدادی از مقادیر را گرفته‌اند تا بهره وری را افزایش دهند و عملکردشان را ارتقا دهند. افراط در دگرگونی‌ها و پروژه‌ها به ویژه تحت پرتوی نوسازی بخش عمومی به منظور کسب کارآیی، اثر بخشی، با ارزش شدن پول و کیفیت در ارائه‌ی خدمات عمومی ایجاد شدند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Knowledge management
Learning organizations
Public sector reform
Strategic management


ثبت سفارش جدید