Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " انتخاب مدل قیمت گذاری دارایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتخاب مدل قیمت گذاری دارایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Jurnal Akuntansi dan Manajemen
سال انتشار
2010
کد محصول
1000915
تعداد صفحات انگليسی
30
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
348 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای(CAPM)  به مدت سی سال بر نظریه مالی حاکم بوده است. این مدل اظهار می کند که بتای  بازار به تنهایی برای توضیح بازده سهام کافی است .با این وجود شواهد نشان می دهد که روند بازده سهام  نمی تواند صرفاً با مدل قیمت گذارایی دارایی سرمایه ای یک عامله توصیف شود. بنابراین ،یک  نظر آن است که  عوامل دیگر برای توضیح تغییرات قیمت در بازار بورس سهام   به منظور کامل کردن بتا اضافه شوند. نظریه ی قیمت گذاری آربیتراژ( (APTبه عنوان اولین جایگزین چند عامله برای مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای بدون داشتن یک نتیجهواقعی پیشنهاد شده است .بعداً، محققانپشتیبانی کردند که  متوسط بازده سهام  به چندین عامل اساسی از قبیل اندازه ،ارزش دفتری به سرمایه بازار و شدت(مقدار حرکت) مربوط می شود.مطالعات جایگزین  به عنوان پاسخی به عملکرد ضعیف استاندارد CAPMمی آید. آنها می گویند که سرمایه گذاران  پورتفوی هایشان را نه فقط با استفاده از دو گشتاور اول بلکه با چولگی و کشیدگی انتخاب می کنند. سهم اصلی این تحقیق مقایسه ی بین CAPM،مدل قیمت گذاریی دارایی فاما و فرنچ(TFPM)و مدل قیمت گذاری چهار عامله (FFPM)با اضافه کردن گشتاور سوم و چهارم برای محاسبه ی بازده مورد انتظار شرکت های غیر مالی فهرست شده ی اندونزی است. انتخاب بهترین مدل بر مبنای بالاترین ضریب تعیین است .کشیدگی FFPM این نتیجه را می رساند که خود بهترین مدل باشد.

1-مقدمه

تخمین بازده مورد انتظار سهام  برای بسیاری از تصمیمات مالی از قبیل پیش بینی هزینه سرمایه برای تصمیمات سرمایه گذاری،مدیریت پورتفوی،بودجه بندی سرمایه ای و ارزیابی عملکرد مهم و با اهمیت است. مدل هایی که اغلب برای برآورد  هزینه سرمایه  استفاده می شوند نسخه کلاسیک CAPM شارپ(1964)،لینتر(1965) و موسسین(1966) هستند که توسط گراهام وهاروی(2001) گزارش شده اند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید