Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " عدالت سازماني در زمينه تغيير سازماني " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عدالت سازماني در زمينه تغيير سازماني
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Netherlands Journal of Psychology
سال انتشار
2008
کد محصول
1000972
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
130 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيده

تحقيق جديد در مورد عدالت در سازمان‌ها، اهميت درك عدالت براي محدوده وسيعي از نتايج سازماني را نشان داده است. اين مقاله نقش درك عدالت در زمينه تغيير سازماني را مورد بررسي قرار مي‌دهد. ابتدا، در ارتباط با عدالت سازماني در طول تغيير سازماني، بحث شده است. سپس، بررسي‌اي در خصوص ادبيات مربوط به عدالت سازماني و واكنش‌هاي كارمندان به تغيير سازماني انجام شده كه به موجب آن، عدالت به عنوان يك مقدمه يا نتيجه واكنش‌هاي تغيير، درنظر گرفته شده است.

1-مقدمه

در طول دو دهه اخير، عدالت سازماني به عنوان يك مفهوم اصلي در روانشناسي كار و سازمان‌ها ظاهر شده است. عدالت سازماني به شرايط استخدام اشاره دارد كه منجر مي‌شود افراد باور كنند به صورت منصفانه يا غيرمنصفانه با آنها رفتار شده است (فولگر و كروپانزانو، 1998). تحقيقات نشان داده‌اند كه عدالت سازماني يك تعيين‌كننده مهم براي نتايج سازماني، از قبيل، رضايت شغلي، تعهدات سازماني، استرداد، تابعيت سازماني و عمل متقابل افراد، است (كولكويت، كانلون، وسون، پورتر و نگ، 2001). با توجه به نقش مهم اختصاص داده شده به عدالت در بسياري از حوزه‌هاي روانشناسي كاري و سازماني، توجه به عدالت سازماني در تحقيقات سازماني افزايش يافته است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



organisational justice
organisational change

ثبت سفارش جدید