Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ايجاد چارچوبي برای برون سپاری فرآیندهای بازاریابی در روابط بازاریابی بين بنگاه هاي تجاري " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ايجاد چارچوبي برای برون سپاری فرآیندهای بازاریابی در روابط بازاریابی بين بنگاه هاي تجاري
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Industrial Marketing Management
سال انتشار
2009
کد محصول
1000976
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
301 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيده

 برون سپاری یکی از جنبه های برجسته استراتژی های کسب و کار در سه دهه گذشته بوده است. در حال حاضر برون سپاری فرآیندهای تولید با برون سپاری فرایند بازاریابی مختلف نیز ادغام شده است . مهمتر اين كه ، برون سپاری به مکان های خارجی - آفشور offshoring ) )- برای فرآیندهای بازاریابی در سال های اخیر افزایش یافته است.

در این راستا، مقاله حاضر توسعه دهنده مدلي است که نوع تعاملات و فرآیندهای بازاریابی را شناسایی مي نمايد و مي توان آنها را در روابط بين دو بنگاه به بخشهاي خارجي سپرد. نشان داده مي شود که تصمیم گيري براي تعاملات و فرآیندهای بازاریابی بر  فرايندهاي تعاملي  وابسته است که نسبت به ساير فرايندها ترجیح داده مي شوند و همچنين به اهمیت تعامل خود فرايندها با يكديگر بستگی دارد. تعاملات بازاریابی که آنچنان اهميت ندارند  و یا آنهايي که می توانند از طریق فن آوریهاي موجود انجام شوند را  به راحتی می توان به خارج  از شركت واگذار نمود .( آفشور نمود ) . با این حال ، سایر فرآیندهای بازاریابی نیاز  به بررسي دقيق دارند و بايد قبل از آفشور آنها مورد بررسی قرار گيرند . مفاهیمي  برای تحقیق و عمل در حيطه برونسپاری  و گسترده تر از موضوع  برون سپاری ، نیز  در اين مقاله مشخص   شده اند.

1-مقدمه

 رايج شدن فرايندهاي برون سپاری از قرن بیستم آغاز گرديد ؛ زمانی که شرکتها با تاکید بر تخصص گرايي دريافتند كه  هزینه های اداری و بوروكراسي  سازماندهی  فعالیت هایشان در درون شركت بیشتر از هزینه های اجراي  سازماندهی چنین فعالیتهایی از طریق بازار است . ( دیویس، درعین ، کینگ، و ترك زاده   2006؛ سيمز،2005 ) در اواسط قرن بیستم تمرکز شديد شرکتها  بر برون سپاری  وظايف تولید و  توزیع و   بسیاری از بازاریابیها به  توزیع کنندگان ، عمده فروشان و خرده فروشان بود .در سالهاي آخر قرن  بيستم، صنعت خدمات و بازاریابی استراتژیک به عنوان پیوند حساس میان مشتری و سودآوری شرکت ارائه شدند و توليد  را به يك  ماموریت کمتر حیاتی براي شرکت  تبديل نمودند كه در نتیجه به آسانی برون سپاری مي شدند ...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Offshoring risks and benefits
Outsourcing
Business-to-business marketing

ثبت سفارش جدید