Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تجزیه و تحلیل فرآیند تایید مشتری و فروشنده در تجارت الکترونیکی 2.0 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل فرآیند تایید مشتری و فروشنده در تجارت الکترونیکی 2.0
نویسنده/ناشر/نام مجله :
5th International Conference on Business, Economics and Management,
سال انتشار
2009
کد محصول
1000979
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
394 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این روزها تجارت الکترونیکی 2.0 در حال تبدیل شدن به تجارت الکترونیک متعارف می گردد. زیرساخت تجارت الکترونیک جدید از فناوری های web 2.0 استفاده می کند. این زیرساخت مبتنی بر محتوی خلق شده می باشد. هر کار بر اینترنتی ممکن است محصولات و خدمات را بفروشد یا بخرد و قیمت هایشان را به صورت آنلاین در وب سایت دینامیک پرداخت کنند. تعداد فریب ها  و کلاهبرداری ها همراه با گسترش اینترنت افزایش یافته است و تجارت توسط کاربران اینترنتی عادی ناایمن گردیده است. چون کاربران اینترنتی دارای نام های مستعار هستند و به عنوان افراد یاشرکت های واقعی شناخته نمی شوند، تجارت بین آنها مورد اعتماد نمی باشد و تجارت بدون اعتماد امکان پذیر نمی باشد از اینرو حرفه ای های فناوری اطلاعات و کسب و کار دست به کار شدند تا وضعیت های جدید را برای تجارت الکترونیکی قابل اطمینان را شروع کردند . شروع تجارت الکترونیک 2.0 با ظهور تکنیک های جدید، نرم افزار و وسایلی برای امنیت کاربر همراه گردید . ما در این مقاله یک سری تکنیک ها و رویکرد هایی را تحلیل می کنیم که کاربران اینترنتی با نام مستعار را به رسمیت می شناسند. چندین روش ممیزی برای خریدار و فروشنده نظیر ممیزی با کارت های اعتباری، تصدیق از طریق  سیستم پیام کوتاه، پرداخت بعد از دریافت کالا، روش های درجه بندی کار بر، سازماندهی های اعتماد شخص ثالث و امضای دیجیتالی وجود دارند. مقاله حاضر این روش ها را مقایسه می کند و نقاط ضعف و قوت اشان را در اعتماد سازی بین فروشنده و خریدار مطابق با تحقیق مبتنی بر پرسشنامه از کاربران اینترنتی مقایسه می کنند .

1-مقدمه

مطابق با آمار های جهانی اینترنتی در سال 2009 ، تقریبا 1802 میلیارد کاربر اینترنتی در چهان وجود دارند و حدود 399.3 درصد رشد کاربران اینترنتی از سال 2000 تا 2009 گزارش گردیدند . تحقق فضای مجازی یک اقتصاد دیجیتالی جدید را ظاهر کرده است که اقتصادی می باشد که مبتنی  بر کالا ها و خدمات الکترونیکی تولید شده ازطریق کسب و کار الکترونیکی میباشد و از طریق تجارت الکترونیکی مبادله می گردد . جزء مهم اقتصاد دیجیتالی و یکی از مهم ترین تاثیرات اینترنت عبارتست از توانمند سازی تجارت الکترونیکی . همراه با توسعه تجارت الکترونیکی که به یک مدل مهم کسب و کار تبدیل می شود از اینرو امنیت تجارت الکترونیکی یک فاکتور بسیار مهم برای توسعه اش می باشد . شروع web 2.0 یک سری فرصت های جدید را برای کاربران اینترنتی خلق نمود تا از اشتراک اینترنتی رایگان بهره ببرند . این فرصت ها بر تعداد تجارت الکترونیکی C2C افزود ؛ همچنین آن را تجارت الکترونیکی 2.0 می نامند . هم فروشنده و هم خریدار در تجارت الکترونیکی C2C مستعار می باشند از اینرو تایید انها مشکل می باشد ...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید