Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدل برنامه ریزی هدف، برای برنامه تولید انبوه با محدودیت بهره برداری از منابع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل برنامه ریزی هدف، برای برنامه تولید انبوه با محدودیت بهره برداری از منابع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers & Industrial Engineering
سال انتشار
2009
کد محصول
1000980
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
385 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به مساله برنامه ریزی تولید انبوه با محدودیت های عملیاتی مختلف می پردازد که این محدودیت های عملیاتی شامل ظرفیت تولید، سطح نیروی کار، موقعیت مکانی کارخانه، بهره برداری از ماشین آلات، فضای ذخیره سازی و دیگر محدودیت های منابع، می گردد.

سه کارخانه تولیدی در آمریکای شمالی و یکی در چین به طور همزمان مورد بررسی قرار گرفته اند. یک مدل برنامه ریزی هدف اولویت محور برای بیشینه کردن سود، کمینه سازی هزینه تعمیرات و بیشینه کردن بهره برداری از ماشین آلات کارخانه تولیدی چینی به طور سلسله مراتبی، توسعه یافته است.

مجموعه ای از داده های کارخانه علم مواد و سطوح، برای تست و بررسی اثربخشی وکارایی مدل مطرح شده، مورد استفاده قرار می گیرند. نتایج بیان گر انعطاف و قوت این مدل در تنظیم اولویت های هدف کلی با توجه به اهمیت هر هدف عینی و تنظیم سطح اشتیاق با توجه به ارزش های آماج (هدف) مطلوب، می باشد.

1-مقدمه

شرکت مورد مطالعه یکی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی علم مواد و سطوح در دنیا می باشد. این شرکت برای بهبود محصولات و فرآیندها، تکنولوژی هایی را توسعه می دهد تا یتواند ارزش قابل توجهی را در آرایش های(تنوع) وسیعی برای مشتریانش در بازار مصرفی ارائه دهد.

این شرکت دارای چهار قسمت در پورتفولیوی کسب و کارش می باشد که شامل فناوری های محیطی، فناوری های فرآیند، فناوری های اجرا و ظاهر، و خدمات مواد می شود.

این مطالعه بر روی بخش فناوری های اجرا و ظاهر تمرکز دارد و داده های بدست آمده برای پژوهش از منطقه ی آسیا و اقیانوسیه، استرالیا و نیوزلند فراهم گردیده اند.

محصولات اصلی این بخش شامل رنگدانه مواد رنگی، پراکندگی رنگی و همچنین کارایی مواد معدنی هستند. این محصولات، مواد خام برای فرآیندهای بیشتر و بعدی هستند تا اینکه در صنایع مختلفی از قبیل تجهیزات خودرو، مواد مراقبت های شخصی، مواد معماری، روکش، بسته بندی، تولید محصولات دارویی و کشاورزی، مورد استفاده قرار گیرند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Production management
Goal programming
Aggregate planning
Supply chain management

ثبت سفارش جدید